پیشرفت‌های محیط زیست جایگاه مهمی در ایجاد امید و نشاط در جامعه دارند

پیشرفت‌های محیط زیست جایگاه مهمی در ایجاد امید و نشاط در جامعه دارند

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: پیشرفت های محیط زیست جایگاه مهمی در ایجاد امید و نشاط در جامعه دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، سپهر خلجی در سومین دوره آموزشی مدیران سازمان حفاظت محیط زیست که صبح امروز در سالن همایش های بین المللی شهدای محیط زیست آغاز به کار کرد، محیط زیست را از موضوعات مهم مرتبط با توسعه کشور خواند و گفت: پیشرفت های محیط زیستی نقش برجسته‌ای در ایجاد امید و نشاط در جامعه دارند و امروز مهم ترین وظیفه ما ایجاد و تقویت امید در جامعه است .

وی، امیدآفرینی را از محورهای مورد تأکید مقام معظم رهبری در سالهای اخیر عنوان کرد و افزود: برای امیدآفرینی در جامعه نیازمند رسانه به عنوان بستر انتقال امید به جامعه هستیم .

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه امروز یک جنگ گسترده رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی شکل گرفته است، مصداق آن را اتفاقات پاییز گذشته در کشور دانست و گفت: دشمن همه ظرفیت رسانه ای و سیاسی و دیپلماتیک خود را برای حمایت از اغتشاشات به میدان آورد .

قائم مقام دفتر رئیس جمهور، افکار عمومی مردم ایران را آوردگاه جریان رسانه‌ای دشمن توصیف و خاطرنشان کرد: حتی از موضوعات محیط زیستی هم به عنوان زمینه‌ای برای عملیات رسانه‌ای علیه ایران استفاده می‌شود .

خلجی در ادامه مواردی چون بحث آلودگی هوا، تلف شدن توله یوز ایرانی و خشک شدن بخش‌هایی از دریاچه ارومیه را از مصادیق مورد استفاده رسانه‌های بیگانه برای القای ناکارآمدی در کشور برشمرد و گفت: آنها تلاش می‌کنند حتی نقاط امید را هم آماج حمله خود قرار دهند، در این شرایط ضرورت دارد مانع از تحقق اهدافشان شویم .

وی افزود: در مسائل مختلف ضروری است روایت های صحیح را در زمان مناسب ارایه کنیم در غیر اینصورت جریان رقیب ما را روایت خواهد کرد .

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در ادامه آمار بالای دانشجویان و فارغ التحصیلان دختر و نیز بانوان فرهیخته و عضو هیأت علمی دانشگاه و بانوان مدال‌آور ورزشکار را از دستاوردهای بزرگ نظام دانست و گفت: این در حالی است که دشمنان در تصویرسازی های رسانه‌ای خود عکس این موضوع را القا می کنند .

قائم مقام دفتر رئیس جمهور، خاطرنشان کرد: کشور با ابرپروژه جریان بدخواه و ضد مردم برای ناکارآمدنمایی مواجه است و هدف از آن بر هم زدن تعادل کشور در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی است .

به گفته خلجی، آرایش رسانه ای غرب سال‌هاست که تغییر کرده و حالت آفندی به خود گرفته است .

وی در پایان تأکید کرد: تکلیف داریم با برنامه ریزی رسانه‌ای و با هدف مدیریت پیام، نقشه‌ بدخواهان ایران عزیز را خنثی و واقعیت ‌های کشور را به درستی تبیین نماییم.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات