بهای دوئل با غول ترافیک

به این ترتیب به قیمت امروز و با فرض اینکه تمام درآمد به دست آمده توسط مدیریت شهری صرف توسعه حمل‌ونقل عمومی شود، بودجه‌ای معادل هفت برابر رقم مصوب برای ۱۴۰۲ نیاز است که باید به صورت فوری و اورژانسی تامین شود تا ابرپروژه‌های حمل‌ونقلی به موازات با یکدیگر کلید بخورد. برنامه‌ای که زاکانی برای غلبه بر ترافیک تعریف کرده یک برنامه چند‌وجهی است که شامل توسعه خطوط مترو، تامین واگن، تامین اتوبوس، نوسازی تاکسی‌های فرسوده، توسعه ون و جایگزین کردن آنها به جای اتوبوس در خطوط کم‌مسافر، مناسب‌سازی و توسعه معابر مناسب پیاده‌روی و در کنار همه آنها کاهش آمار سفرهای روزانه شهروندان تهرانی به واسطه اجرای طرح‌های هوشمند‌سازی ارائه خدمات توسط مدیریت شهری است. او البته به «مشارکت» نیز به عنوان گزینه دیگر روی میز برای تامین مالی اجرای پروژه‌های حمل‌ونقلی اشاره کرد اما به تازگی گزارشی از ناموفق بودن پروژه‌های مشارکتی در شهرداری تهران توسط یک عضو ...

متن کامل خبر در سایت روزنامه دنیای اقتصاد

    منبع خبر

    روزنامه دنیای اقتصاد

    روزنامه دنیای اقتصاد

    روزنامه دنیای اقتصاد یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات