آخرین وضعیت متروی شهر جدید پردیس

آخرین وضعیت متروی شهر جدید پردیس

http://www.bananews.ir/هدایت مدیر شهر جدید پردیس درباره متروی شهر جدید پردیس گفت: متروی پردیس در مرحله تکمیل نقشه‌های فاز یک و تعیین پیمانکار برای شروع کار اجرایی قرار دارد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) وی در گفت‌وگو با ایسنا، روش اجرای متروی شهر جدید پردیس را دادن زمین از سوی مسوولین در پردیس به پیمانکار و ساخت توسط پیمانکار اعلام کرد و افزود: اعتبار ساخت متروی پردیس از محل تامین زمین در پردیس است.

هدایت ادامه داد: پیمانکار متروی پردیس را به صورت BOT (ساخت و بهره‌برداری) انجام می‌دهد و از آنجاییکه هنوز پیمانکار جذب نشده است مشخص نیست تا چه زمان بهره برداری از متروی پردیس به پیمانکار سپرده شده و بعد به ما تحویل داده می‌شود.

مدیر شهر جدید پردیس همچنین از پل روگذر شهر جدید پردیس خبر داد و افزود: این پل در مرحله مطالعه قرار دارد و ظرف دو ماه آینده کلنگ احداث آن زده خواهد شد.

وی تاکید کرد: پل شهر جدید پردیس که اعتباری دو میلیارد تومانی از سوی وزیر دریافت کرده است به منظور دسترسی آسان‌تر ساکنان شهر به آزادراه‌های اطراف احداث می‌شود.

هدایت با بیان این‌که ثبت نام برای شهر جدید پردیس از ۴۵ هزار به ۶۵ هزار واحد افزایش یافته است، اظهار کرد:‌ متقاضیان پاکت‌های درخواست خود را تحویل داده‌اند و اگر شرایط ثبت نام را داشته باشند این امر صورت می گیرد اما هنوز بررسی و پالایش متقاضیان و شرایط آن‌ها ادامه دارد و درخواست‌کنندگان مسکن مهر شهر پردیس جدید در حال ثبت‌نام در سامانه هستند.

مدیر شهر جدید پردیس خاطرنشان کرد:‌ از ابتدا قرار بود ثبت‌نام برای ۸۰ هزار واحد در شهر جدید پردیس داشته باشیم که طی دو مرحله صورت بگیرد. مقرر شده بود مرحله اول تا ۴۵ هزار واحد باشد اما با توجه به وجود تقاضا به ۶۵ هزار واحد افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام‌ها به صورت انفرادی است و نیاز نیست از طریق تعاونی‌های مسکن اقدام شود.

هدایت در پاسخ به این پرسش که برنامه افتتاح واحدها در شهر جدید پردیس چگونه است؟ گفت: در کل در سال جاری ۹ هزار واحد تحویل داده می‌شود که در این بین دو هزار و ۶۰۰ واحد آخر مرداد ماه و دو هزار واحد دیگر تا پایان شهریور به صاحبان این خانه‌ها واگذار می‌شود.

 

    نظرات