نصب پلاک و راهنمای نحوه دستیابی مسافران به سامانه شکایت در داخل اتوبوس های برون شهری
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا شهرکی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل نقل جادهای، اظهارداشت: با توجه به ضرورت ایجاد پل ارتباطی میان مسافران و مراجع رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مسافرانی که از ناوگان عمومی استفاده مینمایند، همچنین به منظور درج و پیگیری شکایات و اطلاع رسانی به مخاطب از نحوه پیگیری شکایت و پاسخگویی طی مراحل مختلف سفر (قبل از سفراعم از خرید بلیت و نحوه ارائه خدمات شرکت در مبداء - حین سفرشامل خدمات ناوگان، توقف جهت اقامه نماز و صرف غذا، نحوه رعایت قوانیین رانندگی - بعد از سفر توقف در مقصد اصلی مندرج در بلیت و …) و درجهت احترام به حقوق شهروندان و خدمات گیرندگانو رعایت اصول مشتری مداری در چارچوب منشور حقوق مسافر، تهیه و نصب پلاک و راهنمای نحوه دستیابی مسافران به وب اپ شکایت مسافری در داخل اتوبوسها به استانهای سراسر کشور ابلاغ شده است.
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات