پیش بینی ۱۲۰ میلیارد تومان بودجه سازمان میادین برای سال آینده

پیش بینی ۱۲۰ میلیارد تومان بودجه سازمان میادین برای سال آینده

به گزارش شهریار ، مهدی کیانی در سیزدهمین نشست از سلسه نشست های مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: بودجه امسال سازمان ۲۵ میلیارد تومان بود که ۱۲ میلیارد تومان آن مربوط به پروژه‌های عمرانی و ۱۳ میلیارد نیز صرف هزینه های جاری شده است.

وی با بیان اینکه در ۱۱ ماه سال‌جاری ۹۲ درصد بودجه تحقق یافته است، افزود: بودجه سال آینده سازمان ۱۲۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است که سهم هزینه های عمرانی از این بودجه ۸۲ درصد خواهد بود.

کیانی با تشریح برنامه های سال آینده سازمان ابراز کرد: احداث بازارچه های محلی در مناطق کم‌برخوردار شهر، احداث بازارچه های تخصصی، اجرای زیرساخت نظارت هوشمند به بازارچه های محلی و ایجاد بازارهای موقت شب، عصر و روز بازار از اهم فعالیت های سازمان میادین در سال آینده است.

مهدی کیانی با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ سازی در ساماندهی مشاغل مزاحم، خاطر نشان کرد: سال آینده سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودجه برای ترویج فرهنگ شهروندی پیش بینی شده است.

سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و با هدف تبیین عملکرد مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز و با حضور نوبتی اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی دوبار در هر هفته برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات