پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری ساری به مناسبت نیمه شعبان

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری ساری به مناسبت نیمه شعبان

متن این پیام بدین شرح است :

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره

و المستشهدین بین یدیه

نیمه شعبان روزی است که جهان به جمال دل آرای سرو زیبای آفرینش و یوسف بی بدیل فاطمی روشنی می گیرد و دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت ، مهدی موعود (عج)، خورشید جان ها و امید انسان ها پا به عرصه گیتی می گذارد و با آمدنش برپایی عدل و مساوات را به شیفتگان حضورش نوید میدهد و بشر از نور وجودش حیاتی پویا می یابد. یگانه منجی عالم بشریت که وجود مطهرش پایان بخش ظلم و بی عدالتی است و برکت حضورش زمین و زمان را متبرک می سازد . او یادگار پیامبران و قوام بخش راه نورانی امامان است . پیشوایی که امید ظهورش غبار غم و نا امیدی را از دل شیعیانش می زداید .

با فرارسیدن نیمه شعبان ، شمیم روح نواز گل نرگس ، همانند جای جای ایران اسلامی ، فضای استان لاله خیز مازندران و شهر بهار نارنج ، ساری دیرپا را عطر آگین ساخته است. امید که همه ما با پیروی از آموزه های نجات بخش آل الله و گام برداشتن در مسیر آرمانهای مهدوی و با عمل به منویات نائب برحق امام زمان بتوانیم در زمره زمینه سازان واقعی ظهور آن حضرت قرار گیریم .

اینجانبان نیمه شعبان خجسته زادروز امام عدالت گستر ، حضرت مهدی (عج) را به محضر مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی ، عموم هموطنان بویژه همشهریان متدین و ولایتمدار ساروی و همه منتظران آن حضرت در سراسر گیتی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ ، تعجیل در فرج آن حضرت و همچنین موفقیت و سربلندی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت رشید ایران را مسئلت داریم .

پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر ساری

محمدحسین قبادی سرپرست شهرداری ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات