به گزارش شهریار ، مهدی کیانی در سیزدهمین نشست از سلسله نشستهای خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: علاوه بر حضور ناظر مقیم بازارچه، نظارت بر بازارچههای محلی را در سال آتی هوشمند میکنیم.
وی افزود: قیمتگذاری در بازارچههای تحت پوشش سازمان و اثرگذاری آن در دیگر بازارچهها در سال آتی در دستور کار سازمان میادین خواهد بود.
کیانی با اشاره به فعالیت نمایشگاههای نوروزی خاطرنشان کرد: در تمام نمایشگاههای نوروزی توزیع میوه و ترهبار، گوشت، پروتئین و حبوبات انجام شده و علاوه و بر سیب و پرتقال، یکهزار تن میوه مختلف در سطح شهر با قیمت متفاوت عرضه خواهد شد.
سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز با اشاره به آخرین وضعیت میدان شهریار نیز گفت: میدان میوه و ترهبار شهریار پروژهای مشارکتی بوده و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی یادآور شد: فاز اول این میدان تا پایان سال آتی به بهرهبرداری رسیده و با افتتاح آن شاهد کاهش تردد دو هزار خودرو به سمت میدان بزرگ میوه و ترهبار خواهیم بود.
سلسله نشستهای خبری مدیران شهرداری تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تبریز و با هدف تبیین عملکرد مناطق و سازمانها و شرکتهای تابعه شهرداری تبریز و با حضور نوبتی اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی برگزار می شود.
نظرات