برقراری میزخدمت و ایجاد ساختار الکترونیکی در وزارت راه و شهرسازی
اسداله محمدی معاون دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی، در نشست فرهنگ سازمانی و سلامت اداری که با حضور مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی، رئیس دفتر تعالی فرهنگ سازمانی و سلامت اداری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و جمعی از مدیران سازمانها و شرکتهای تابعه برگزار شد، ضمن ارائه گزارش سلامت اداری گفت: با وزارتخانهای وسیع روبرو هستیم که شرکتهای متعددی دارد و تنوع دستورالعملها بالاست، بنابراین کسی که بهعنوان بازرس ورود پیدا میکند، باید به قوانین و مقررات خاص شرکتها اشراف کامل داشته باشد. معاون دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان در خاتمه گفت: یکی از موارد مورد اهتمام دفتر بازرسی، حقوق شهروندان است که در سفرهای استانی نیز مورد توجه ویژه قرار گرفته است، چرا که وزارت راه و شهرسازی با موضوعاتی که عامه مردم با آن درگیرند، سر وکار دارد و هدف غایی ...
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات