به گزارش شهریار ، در راستای تکریم ارباب رجوع، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و مشکلات شهروندان، با حضور داود باغی مدیر کل بازرسی شهرداری تبریز، کارشناسان اداره کل بازرسی، موسی زارعی شهردار منطقه، معاونان و مدیران منطقه دهمین میز خدمت اداره کل بازرسی شهرداری تبریز از ساعت ۹ صبح در ساختمان اداری شهرداری منطقه تبریز برگزار شد.
در این میز خدمت مسائل و مشکلات حل نشده شهروندان در حوزههای مختلف مطرح شده و مسئولان مربوطه نیز نسبت به فراخور موارد دستورات لازم را صادر و راهنماییهای قانونی را ارایه کردند.
هدف از استقرار میز خدمت حضوری شهرداری تبریز در مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه، تسهیل امور شهروندان در مراجعه و اخذ خدمات از واحدهای شهرداری تبریز، کاهش میزان بوروکراسی اداری، جلب رضایتمندی و ارتباط مستقیم با شهروندان است.
نظرات