بانک های عامل با مدیریت شهری اهواز تعامل بهتری داشته باشند

بانک های عامل با مدیریت شهری اهواز تعامل بهتری داشته باشند

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز، علی مدد هاشم پور روز سه شنبه ۲۳ اسفند در یکصد و دهمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به لایحه اصلاحیه اخذ تسهیلات از بانک ملی جهت خرید ماشین آلات مورد نیاز سازمان خدمات موتوری بر ضرورت همکاری بانک های عامل برای گرفتن تسهیلات تاکید و اظهار کرد: اکثر حساب های درآمدی و هزینه ای شهرداری در بانک های ملی و شهر متمرکز است.

علی مدد هاشم پور افزود: شهرداری اهواز طی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به حساب این شهرداری در بانک ملی ۳۲ هزار میلیارد ریال و در بانک شهر ۲۱ هزار و ۸۲۰ میلیون ریال واریزی داشته است.

وی ادامه داد: مبلغ واریزی به حساب های شهرداری اهواز در دو بانک ملی و شهر طی پارسال و امسال بالغ بر ۵۴ هزار میلیارد ریال است به همین دلیل انتظار است که این بانک ها برای پرداخت تسهیلات باید همکاری بیشتری داشته باشند.

هاشم پور افزود: شورای اسلامی کلانشهر اهواز چند ماه قبل لایحه اخذ دو هزار میلیارد ریال تسهیلات از بانک ملی با سود ۱۸ درصد را مصوب کرده است که با تغییر بخش نامه دولت و اصلاح سود بانکی از ۱۸ به ۲۳ درصد، بانک نیز خواستار سود این تسهیلات شده است.

وی ادامه داد: پیشنهاد می شود ضمن از دستور کار خارج کردن لایحه اصلاحیه اخذ تسهیلات از بانک ملی جهت خرید ماشین آلات مورد نیاز سازمان خدمات موتوری، مدیران بانک های عامل ملی و شهر برای ارتقای تعامل این بانک ها با مدیریت شهری به صحن شورا دعوت شوند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات