برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ورزشی شرکت آب و فاضلاب گیلان

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ورزشی شرکت آب و فاضلاب گیلان


برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ورزشی شرکت آب و فاضلاب گیلان

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ورزشی شرکت آب و فاضلاب گیلان

باحضور نماینده مردم شهر رشت در مجلس شورای اسلامی و اعضاء شورا، آیین اختتاميه جشنواره ورزشی شرکت آب و فاضلاب گیلان برگزار شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ مراسم اختتاميه جشنواره ورزشی باحضور دکتر احمدی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، آقایان رمضانی، تاج شهرستانی و عباس نژاد اعضای شورا، مدیرعامل، جمعی از مدیران و همچنين بازنشستگان ورزشی شرکت آبفای گیلان برگزار شد.

علیپور مدیرعامل و رئیس هیات ورزش شرکت ضمن تشکر از مشارکت کارکنان در اين رقابت ها و تشکر از ناطقی دبیر و مسئول هیأت ورزش شرکت آبفا بابت برگزاری اين جشنواره اذعان داشت: امیدواریم در سال جديد شاهد برگزاری هر چه بیشتر جشنواره های ورزشی توسط شرکت آب و فاضلاب استان باشیم.

رمضانی عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: از اینکه در جمع شما ورزشکاران و کارکنان شرکت آبفا هستم بسیار خرسندم و امیدوارم سال جديد سالی سرشار از سلامتی برای شما باشد.

در ادامه ناطقی دبیر و مسئول ورزش شرکت آبفا بیان داشت: در اين جشنواره که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و همچنين گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، حدود 150 نفر از همکاران در رشته های دارت، فوتبالدستی، آمادگی جسمانی در بخش بانوان و در رشته های فوتسال، دارت و فوتبالدستی در بخش آقایان، طی یک ماه به رقابت با هم پرداختند.

وی افزود: در اختتاميه اين جشنواره که با برگزاری مسابقات رده بندی و فینال فوتسال برگزار شد، تیم یاران آبفا قهرمان اين دوره از مسابقات در رشته فوتسال شدند و تيم های دفتر انرژی فاضلاب و تیم حراست رتبه های دوم و سوم را ازآن خود کردند؛ تيم آبفای فومن تيم اخلاق اين رقابت ها و آقای امید براری از تيم حراست بازیکن اخلاق شد.

ناطقی؛ ضمن تشکر از حضور تمامی همکاران در روزهای پایانی سال در اين رقابت ها و تشکر از مجموعه مدیرتی شرکت در حمايت از امر ورزش گفت: امیدواریم با تلاش مجموعه مسئولين و همکاران شرکت اين رقابت ها در سال 1402 ادامه داشته باشد و شاهد رقابت های خوبی در قالب تيم های ستاد و مناطق باشیم.

شایان ذکراست در پایان مسابقه فینال فوتسال جوایز نفرات و تیمی برتر جشنواره ورزشی اهدا شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یک شرکت در شهر رشت می باشد

      نظرات