برنامه های مدیریت شهری در افزایش رضایتمندی تاکسی رانان

برنامه های مدیریت شهری در افزایش رضایتمندی تاکسی رانان

برنامه های مدیریت شهری در افزایش رضایتمندی تاکسی رانان

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه برنامه های مدیریت شهری در راستای افزایش رضایتمندی تاکسی رانان صورت خواهد گرفت، گفت: حمایت ،توسعه و تجهیز تاکسیرانی بهبود ارائه خدمات، ساماندهی و اعتماد دوباره این قشر را به همراه دارد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی در دیدار با نمایندگان این بخش که ظهر امروز در دفتر ایشان به مناسبت تبریک روز شهردار برگزار شد با بیان اینکه ، رانندگان تاکسی به واسطه نوع فعالیتشان در ارائه خدمات لازم به شهروندان در بخش مدیریت شهری نقش موثری در جامعه دارند، افزود: حل مشکلات تاکسی داران یکی از اولویت های مدیریت جدید است که اینجانب تمام تلاش خود را در راستای مرتفع کردن نیازها و مشکلات این حوزه انجام خواهم داد و از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

وی ضمن اینکه پشتیبانی، توسعه و تجهیز سیستم تاکسی رانی در بهبود ارائه خدمات یکی از برنامه های مدیریت جدید در شاهرود است، ابراز داشت: فرهنگ سازی بهینه از سیستم های تاکسی رانی و ارتقای سطح آگاهی های عمومی شهروندان می تواند بسیاری از مشکلات این حوزه را حل و فصل نماید.

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه استفاده از فناوری نوین که می توانست نوآوری، هوشمند سازی، وحدت رویه، یکدلی و دانش افزایی را در بین تاکسیرانان و شهروندان گسترش دهد با عدم فرهنگ سازی و تصمیم گیری شتابزده میزان بیشماری از نارضایتی در این حوزه را به همراه داشته است، اظهار داشت: سعی داریم با بررسی مشکلات تاکسی داران زمینه رضایت مندی این قشر زحمتکش را فراهم نماییم.

شایان ذکر است در این دیدار تاکسی رانان از زحمات شبانه روزی شهردار شاهرود تشکر و قدر دانی کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات