استقبال از مسافران نوروزی با برنامه‌های متنوع فرهنگی و خدماتی در شمالغرب تبریز

استقبال از مسافران نوروزی با برنامه‌های متنوع فرهنگی و خدماتی در شمالغرب تبریز

به گزارش شهریار ،  هادی مقدم‌زاده با بیان این خبر، گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۲، برنامه‌های متنوع فرهنگی و خدماتی برای شهروندان و مسافران پیش‌بینی شده است، که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و هنرمندان شهرمان تلاش خواهیم کرد خدمات شایسته‌ای ارائه کنیم.

وی به فضاآرایی و زیباسازی معابر اشاره کرد و گفت: کاشت انواع گل‌های بهاره و نصب المان‌ها و آثار پر محتوا در میادین و پارک‌های سطح منطقه عملیاتی می‌شود.

شهردار منطقه ۴ با بیان اینکه برنامه‌های گردشگری متنوعی با محوریت ستاد استقبال از مهمانان نوروزی، برای سال جدید در نظر گرفته شده ‌است، افزود: استقرار محل ویژه راهنمای گردشگری، توزیع بسته‌های فرهنگی، ارائه اینترنت پر سرعت رایگان، کارواش رایگان و ایجاد برخی امکانات جانبی، از جمله خدمات ستاد استقبال از نوروز شهرداری منطقه ۴ تبریز در میدان آذربایجان است.

وی ادامه داد: گروه موتورسوار راهنمای گردشگری منطقه نیز در ورودی میدان آذربایجان مستقر بوده و در صورت لزوم، به هدایت و راهنمایی مسافران اقدام می‌کند.

مقدم‌زاده برگزاری جشن نوروز در محل ستاد استقبال، شادپیمایی عروسک‌های غول‌پیکر، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات تبریز و اجرای موسیقی زنده محلی را بخش دیگری از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام نوروز خواند و افزود: شهرداری منطقه ۴ با نصب المان‌های ساعت، آیینه، آکوارویوم و هفت‌سین در میدان آذربایجان به استقبال تحویل سال نو می‌رود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات