پیام نوروزی رئیس شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری ساری

پیام نوروزی رئیس شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری ساری

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

یکی از آموزنده ترین جلوه های رستاخیز ، انقلاب بهاری و بیداری طبیعت از خواب و رخوت زمستانی است . بنابراین بهار ، تجدید حیات طبیعت و زیباترین جلوه رحمانی است که هرانسان صاحب دلی را به تفکر و تدبر وامیدارد .

به عنوان ایرانی مسلمان ، خدای بزرگ را سپاس میگوئیم که هم افتخار تمسک به ولایت نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار صلوات الله علیهم اجمعین را داریم و هم از فرهنگ غنی ایرانی بهره مندیم . فرهنگی که بخش های مهمی از آن خصوصا در حوزه اخلاق ، با روح الهی انسان سازگار و مورد تایید اسلام و اهل بیت (ع) می باشد و آداب سال نو مثل احسان و خیرخواهی ، حسن خلق ، دور کردن بدی ها از زندگی و حرکت بسوی خوبیها ، صله رحم و کمک به همنوعان ، نمونه بارز آن است .

اینجانبان فرارسیدن نوروز باستانی و آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله الامام خامنه ای(مدظله العالی) خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران ، بسیجیان و پیشکسوتان جهاد و شهادت و همه همشهریان شریف و وفادار ساروی و همکاران زحمتکش مان در مجموعه مدیریت شهری تبریک و شادباش عرض می نمائیم و امیدوارم سال جدید را با عمل به توصیه ها و رهنمودهای راهگشای رهبر فرزانه انقلاب ، به سالی توام با پیشرفت و موفقیت و سربلندی تبدیل کنیم و سال ۱۴۰۲ ، سال شکست قطعی توطئه های دشمنان و سال پیروزی های بزرگ برای ملت ما باشد .

جا دارد حلول ماه مبارک رمضان در روزهای آغازین سال جدید را نیز تبریک بگوئیم . ان شاءالله این تقارن ، با بهره بردن از فیوضات ماه ضیافت الله ، نوید بخش برکت و وسعت روزی در سال پیش رو خواهد بود .

نکته ای که باید به عرض شهروندان عزیز برسانیم این هست که شورای اسلامی شهر و شهرداری ساری در طول سالی که گذشت ، فعالیتهای خود را با رویکرد تقویت امید و اعتماد در شهروندان سامان داده و پی گرفتند و با توجه به محدودیت ها و مشکلاتی که فراروی مدیریت شهری قرار داشت ، سعی کردند به عنوان دو بازوی ( تصمیم گیری و اجرایی ) نهاد مدیریت شهری ، با تعامل منطقی و البته با دغدغه و برنامه ریزی بر مشکلات فائق آمده و در عین حال شرایط را برای گردش امور و انجام ماموریتهای قانونی و تامین نیازهای شهر فراهم سازند که به یاری خدا و به مدد حمایت مسئولان ارشد استان و شهرستان و نمایندگان محترم و مشارکت و همراهی شهروندان فهیم ، توفیقات خوبی در این راه حاصل شد و شایسته است از همه عزیزانی که همدل و همراه با مدیران شهری بودند خصوصا از بردباری و سعه صدر مردم خوب ساری قدردانی کنیم .

ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای آحاد شهروندان عزیز مرکز استان امیدواریم در سال پیش رو با تلاش مضاعف ، سهم بیشتری در سازندگی شهر و جلب رضایت همشهریان داشته باشیم . ان شاءالله تعالی.

پرویز شعبانی

محمدحسین قبادی

رئیس شورای اسلامی شهر ساری

سرپرست شهرداری ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات