دیدار نوروزی سرپرست شهرداری ساری با آیت‌الله محمدی لایینی

دیدار نوروزی سرپرست شهرداری ساری با آیت‌الله محمدی لایینی

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، محمدحسین قبادی سرپرست شهرداری ساری در نخستین روز از عید نوروز با آیت‌الله لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار کرد.

شهرداری ساری از نیروهای امین برخوردار است

آیت‌الله محمدباقر محمدی لایینی در این دیدار  انتخاب محمدحسین قبادی را به عنوان سرپرست شهرداری ساری تبریک گفت و اظهار کرد؛ انشاالله این مسئولیت برای شما مبارک باشد.

وی با بیان اینکه کافی نیست که شخص مسئول تنها خودش سالم باشد، افزود: مسئولان  باید افراد سالم و کارآمد را شناسایی کرده و امور را به آنها بسپارند.

وی با اشاره به اینکه مناصب را به  کسانی بسپارید که مورد اعتماد و امین باشند، گفت:  به لطف خدا، مجموعه شهرداری ساری از نیروهای امین و سالم برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به سرپرست شهرداری ساری خاطرنشان کرد: مشاوران خوب و مورد اطمینان در کنار خود قرار دهید و به حرف هر کسی اعتماد نکنید، نظارت جدی بر روی نیروهای خود داشته باشید و کارها را کارشناسانه پیش ببرید.

لایینی ادامه داد: سعی کنید از ظرفیت نیروی‌های شهرداری استفاده کرده و تا جای ممکن از برون سپاری کارها بپرهیزید.

وی تصریح کرد: در مسائل انتخابات پیش رو سعی کنید شما و مجموعه شهرداری ساری، ضمن مشارکت گسترده، خط و سمت شما به شخص خاص یا گروه خاصی نباشد و بی‌طرفی خود را نسبت به هم اعلام کنید.

لایینی افزود: در مقابل تحمیل خواسته‌های نامشروع ایستادگی کنید، این امیال  از جانب هر کسی که  باشد ایستادگی کنید و خدا را مد نظر قرار دهید چرا که وظیفه شما باید خدمت‌رسانی به شهروندان باشد.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری پروژه‌های عقب افتاده و مغفول مانده از گذشته، یادآور شد: این پروژه‌ها را به اتمام برسانید تا بتوانید رضایت حداکثری مردم را جلب کنید.

لایینی گفت: از ایینکه توانستید حقوق و معوقات کارکنان شهرداری را به موقع بپردازید جای تشکر است و نشاندهنده آن است که مرکز استان ظرفیت‌هایی دارد و توانستید به نحو احسنت از ان استفاده کنید.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: از توجه ویژه شهرداری ساری به مناسبت‌های ویژه این ایام و تقارن نوروز با ماه رمضان، تقدیر و تشکر  می‌کنم.

وی اظهار کرد: باید زندگی خود را فدای معنویات و اخلاقیات کرده و از مادیات بپرهیزیم و به حق انتظارات جامعه شهدا و ایثارگران و ... هم همین است و خدا را سپاس که شما هم یکی از نیروهای ارزشی هستید.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که فرد و نیروی خوبی برای مسند شهرداری انتخاب شده است، تصریح کرد: حق مرکز استان این نبوده که شهرداری و شهر وضعیت مطلوبی نداشته باشد که انشالله با همت شما تمام مشکلات مرتفع شود.

پرداخت مطالبات کارکنان شهرداری ساری با درآمدهای داخلی

سرپرست شهرداری ساری در این دیدار اظهار کرد: در نخستین ساعات سال جدید در محضر نماینده ولی فقیه در مازندران هستیم و امیدواریم برکات این دیدار، خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان ساروی باشد.

محمدحسین قبادی با اشاره به اجرای   پروژه بلوار داراب که اولویت رفع گره ترافیکی شهر بود، افزور: این پروژه با  پیگیری‌های ویژه در مدت کوتاه به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: حقوق و معوقات و دیگر مطالبات کارکنان که از سال‌های گذشته باقی مانده بود را  پرداخت کردیم.

قبادی با اشاره به پرداخت بیش از 30 میلیارد تومن طلب پیمانکاران، تصریح کرد: پرداخت 2 ماه حقوق با اضافه کار بالا و قابل توجه نسبت به گذشته از دیگر اقداماتی است که انجام دادیم.

وی با بیان اینکه سنوات بازنشستگان به صورت ویژه از دغدغه‌های ما بود که پرداخت شد، تصریح کرد: سنوات و عیدی پرسنل معوقه 2 سال پیش نیروهای شرکتی بالغ بر 8 میلیارد تومن تسویه شد.

سرپرست شهرداری ساری با اشاره به پرداخت پاداش ویژه به مدیران در سطح سازمان‌ها و مناطق با توجه به عملکرد آنها، ادامه داد: بیمه مربوط به پرسنل کامل پرداخت شد و جدا از بدهی‌های قبلی به بیمه،  بالغ بر 10 میلیارد تومن پرداخت شد.

قبادی خاطرنشان کرد: همه اینها در شرایطی انجام شد که از منابع خارج از شهرداری، تسهیلات و اوراق استفاده نکردیم و این مساله باعث شد که  انگیزه و آرامش و تجدید روحیه برای پرسنل شهرداری ایجاد شود و انشالله در آینده نزدیک هم معوقات مربوط به پرسنل در سال 1401 را پرداخت خواهیم کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات