نورپردازی‌های المان مینودر قزوین خاموش می‌شود

نورپردازی‌های المان مینودر قزوین خاموش می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: همزمان با رویداد جهانی "ساعت زمین" به منظور احترام به محیط زیست،تمام چراغ‌های روشنایی و نورپردازی‌های المان مینودر قزوین خاموش می‌شود .

علیرضا منجم افزود: ساعت زمین یک رویداد جهانی سازماندهی شده توسط صندوق جهانی طبیعت است که در آن سازه‌ها وساختمان‌های معروف جهان ازساعت۲۰:۳۰ ‌  به مدت یک ساعت چراغ‌ها و تجهیزات الکترونیکی غیر ضروری خود را با هدف آگاهی‌بخشی در مورد تغییر اقلیم و حفظ انرژی،  خاموش می‌کنند .

او اظهار داشت:این اقدام به منظور اعلام حمایت از زمین در برابر تغییرات اقلیمی، جلوگیری از هدررفت انرژی و حساس کردن شهروندان نسبت به این موضوع انجام می‌شود .

منجم تصریح کرد: سازمان زیباسازی شهرداری قزوین هم نسبت به خاموش کردن مهمترین نماد شهری خود اقدام کرده است و بر این اساس المان مینودر قزوین در این بازه زمانی به مدت یک ساعت به احترام محیط زیست خاموش می‌شود .

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با تاکید بر این موضوع که هدف از این حرکت نمادین، جلب توجه مردم نسبت به وضعیت فعلی زمین است، گفت: گرمایش زمین موجب تغییر اقلیم و اتفاقات زیادی در محیط زیست شده که آثار بر جا مانده از آن بر روی زندگی بشر نیز قابل مشاهده است .

او یادآور شد: همه ما باید از زمین و محیط زیستی که میراث گذشتگان است صیانت و پاسداری کنیم و آن را برای نسل‌های آینده به یادگار بگذاریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات