برگزاری برنامه افطارلیق در چهار نقطه از شهر در پنجمین روز میهمانی خدا

برگزاری برنامه افطارلیق در چهار نقطه از شهر در پنجمین روز میهمانی خدا

به گزارش شهریار ، شهرداری تبریز به مناسب تقارن بهار طبعیت و بهار قرآن مصادف با ماه مبارک رمضان با هدف نشاط افزایی و عمل به رسالت اجتماعی خویش، برنامه های بیادماندنی متنوعی برای شهروندان و گردشگران میهمان تبریز در ایام نوروز به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز ترتیب داده شده است. برنامه‌ افطارلیق در آیتم های متنوع همه روزه از  ساعت ۸ عصر با اجرای موسیقی و نمایش و برگزاری مسابقه در حال برگزاری است.

امروز هفتم فروردین  مصادف با پنجمین روز ماه مبارک رمضان برنامه افطارلیق در چهار نقطه از شهر تبریز راس ساعت ۸ عصر برگزار می‌شود. این برنامه ها در محل ضلع شمال غربی میدان ائل گولی  توسط شهرداری منطقه ۲، در محوطه مجموعه تاریخی- فرهنگی مقبره الشعرا توسط شهرداری منطقه ۱۰، سنگفرش ائل گولی توسط سازمان سیما منظر شهرداری تبریز و تفرجگاه عینالی تبریز چهارمین محل برگزاری این مراسم بوده که به همت سازمان توسعه و عمران عون بن علی ترتیب دیده شده است.

برنامه "افطارلیق" به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی و افزایش نشاط اجتماعی در شهر تدارک دیده شده و با استقبال گسترده شهروندان و مسافرین نوروزی تبریز مواجه شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات