گلریزان قرآنی، به برکت بهار طبیعت در تبریز، بهشت ماندگار

گلریزان قرآنی، به برکت بهار طبیعت در تبریز، بهشت ماندگار

به گزارش شهریار ، امیر نصیربیگی در این خصوص گفت: برنامه های جشنواره نوروزی تبریز بهشت ماندگار با شروع ماه مبارک رمضان در قالب برنامه افطارلیق به همت سازمانها و مناطق شهرداری تبریز و با همراهی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در حال برگزاری است و این اقدام با مشارکت خیرین، هزینه آزادی تعدادی زندانیان غیر عمد مالی را تامین کرده است.
رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با قدردانی از مشارکت شهروندان فهیم و گردشگران نوروزی در این اقدام خیر، افزود: افطارلیق به عنوان برنامه ویژه جشنواره تبریز بهشت ماندگار در ماه مبارک رمضان همراه شهروندان تبریزی و میهمانان و گردشگران است و ضمن بهره مندی از برنامه های معنوی و ارزشمند، در امر خیر آزادی زندانیان غیر عمد مالی مشارکت جسته اند.
برنامه افطارلیق که به میزبانی سازمان‌ها و مناطق مختلف شهرداری تبریز برگزار شده و با کمک و مشارکت شهروندان خیر زمینه آزادی چند زندانی غیر عمد مالی فراهم گردیده است.
این امر خیرخواهانه با همراهی شهرداری تبریز و ستاد دیه استان در حال برگزاری است.
همچنین، برپایی غرفه ضیافت افطاری در میدان راه آهن دیگر بخش مهم از برنامه‌های تبریز بهشت ماندگار بود که در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
شهرداری منطقه ۶ تبریز به همین مناسبت، میزبان غرفه ضیافت افطاری برای روزه داران عزیز در ایام ماه مبارک رمضان در میدان راه آهن خبر داد.
همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان هر شب برای کثیری از شهروندان و میهمانان نوروزی روزه دار سفره افطاری شامل نان، پنیر، خرما، چای در میدان راه آهن برپا می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات