اختصاص چهارشنبه ها به موضوع حمل و نقل و ترافیک با حضور شهردار کلانشهر تبریز

اختصاص چهارشنبه ها به موضوع حمل و نقل و ترافیک با حضور شهردار کلانشهر تبریز

به گزارش شهریار ، یعقوب وحیدکیا در نشست نوروزی خود با معاونین و مدیران مجموعه ضمن تاکید بر استفاده ۱۰۰ درصدی از پتانسیل و توان همکاران مجموعه برای مدیریت بهینه حمل ونقل و ترافیک کلانشهر تبریز گفت: پویایی، تلاش و ایفای نقش موثر تک تک افراد مجموعه نمود خود را در شهر و وضعیت ترافیکی شهر نشان می دهد.
وی افزود: با در نظر گرفتن مشکلات و شرایط اقتصادی حاکم عملکرد قابل قبولی در سال ۱۴۰۱ داشتیم و برای سال جدید نیز برنامه مدون و مطالعه شده در نظر گرفته ایم.

وحیدکیا ضمن اشاره به افزایش صد در صدی بودجه شهرداری تبریز  در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است گفت: پروژه BRT ۲  ، تقاطع های غیر همسطح، آماده سازی طرح جامع، مدیریت هوشمند و افزایش دوربین های نظارت تصویری، افزایش پیاده راه ها و اولویت دهی به مقوله پیاده محوری از اهم برنامه های سال جدید می باشد.
معاون حمل ونقل شهردار ضمن اشاره به اینکه در اولین نشست مدیران مجموعه شهرداری مقرر شده هرروز هفته برای یک موضوع اختصاص یابد افزود: در طول هفته موارد مربوط به سرمایه گذاری، پروژه های عمرانی فرهنگی و ورزشی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و همچنین در طول سال روزهای چهارشنبه اختصاص به حمل ونقل و ترافیک خواهد داشت و در حضور شهردار کلانشهر تبریز و مدیران مجموعه حمل ونقل موارد، مباحث و مشکلات ترافیکی شهر تبریز مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات