پاسخگویی سازمان زیباسازی به ۴۷۵ پیام مردمی سامانه ۱۳۷ در سال گذشته
به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ منجم افزود: از مجموع پیامهای ارجاع شده به این سازمان پاکسازی دیوارنویسی با ۱۳۹ مورد و نصب تابلوهای شناسایی معابر و کوچه ها با۱۱۱ مورد و تعمیر و تعویض تابلوهای فرسوده با ۹۸ مورد به ترتیب بیشترین مطالبات مردمی بود .
او تصریح کرد: ۲۳ مورد از پیامهای مردمی مربوط به تعمیر روشنایی، ۲۹ مورد مربوط به نصب تابلوهای راهنمایی کوچه ها، ۲۳ مورد مرمت و تعمیر مبلمان شهری ، ۲۵مورد جمع آوری تابلوهای زوائد بصری، ۹ مورد نصب مبلمان شهری، ۵ مورد مرمت المان شهری و ۴ مورد مربوط به شست وشوی پل عابر پیاده بود که مورد رسیدگی قرار گرفت .
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با اشاره به حجم پیام ها و مطالبات مردمی؛ آن را نشانه مشارکت شهروندان و اعتماد آنان به مدیریت شهری دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با استفاده از تمامی پتانسیل های خود در راستای مرتفع ساختن موانع و مشکلات شهروندان قدمهای موثری برداریم.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات