پاسخگویی سازمان زیباسازی به ۴۷۵ پیام مردمی سامانه ۱۳۷ در سال گذشته

پاسخگویی سازمان زیباسازی به ۴۷۵ پیام مردمی سامانه ۱۳۷ در سال گذشته

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ منجم افزود: از مجموع پیام‌های ارجاع شده به این سازمان پاکسازی دیوارنویسی با ۱۳۹ مورد و نصب تابلوهای شناسایی معابر و کوچه ها با۱۱۱ مورد و تعمیر و تعویض تابلوهای فرسوده با ۹۸ مورد به ترتیب بیشترین مطالبات مردمی بود .

او تصریح کرد: ۲۳ مورد از پیامهای مردمی مربوط به تعمیر روشنایی، ۲۹ مورد مربوط به نصب تابلوهای راهنمایی کوچه ها، ۲۳ مورد مرمت و تعمیر مبلمان شهری ، ۲۵مورد جمع آوری تابلوهای زوائد بصری، ۹ مورد نصب مبلمان شهری، ۵ مورد مرمت المان شهری و ۴ مورد مربوط به شست وشوی پل عابر پیاده بود که مورد رسیدگی قرار گرفت .

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با اشاره به حجم پیام ها و مطالبات مردمی؛ آن را نشانه مشارکت شهروندان و اعتماد آنان به مدیریت شهری دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با استفاده از تمامی پتانسیل های خود در راستای مرتفع ساختن موانع و مشکلات شهروندان قدمهای موثری برداریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات