لزوم تهیه پیوست رسانه ای برای هریک از پروژه های سازمان حفاظت محیط زیست

لزوم تهیه پیوست رسانه ای برای هریک از پروژه های سازمان حفاظت محیط زیست

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم تهیه پیوست رسانه ای برای هریک از پروژه های این سازمان، تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، جلسه کارگروه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و اعضای کارگروه برگزار شد.

در این جلسه، علی سلاجقه با تبریک حلول سال نو، ماه مبارک رمضان و میلاد فرخنده امام حسن مجتبی (ع)، نکاتی را در خصوص اهمیت اطلاع رسانی امیدآفرین و جهاد تبیین مطرح و تصریح کرد: می بایست همه اقدامات و دستاوردهای سازمان در اسرع وقت و به صورت شفاف برای مردم تبیین شود و تأثیر این اقدامات بر زندگی مردم به خوبی اطلاع رسانی شود.

وی همچنین بر لزوم تهیه پیوست رسانه ای برای هریک از پروژه های سازمان حفاظت محیط زیست تأکید کرد .

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: مردم از دولت انقلابی انتظار دارند با اقدامات جهادی و تحولی، در راستای حل مشکلات آنان گام بردارد و دولت نیز به دنبال برآورده کردن این انتظار بحق است.

معاون رئیس جمهور، نقدپذیری را از ویژگی های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: باید در ارتباط تنگاتنگ با جامعه نخبگانی، از انتقادهای سازنده استقبال کرده و برای آنها راه حل های مؤثر بیابیم.

در بخش دیگری از این جلسه، حسن اکبری معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گزارشی پیرامون تهیه پیوست رسانه ای زایمان دوم یوزپلنگ مرکز توران، اقدامات انجام شده در خصوص درنای سیبری و تعامل با وزارت راه و شهرسازی برای نصب تابلو اطلاع رسانی در جاده سمنان به میامی به منظور جلوگیری از حوادث جاده ای تلف شدن یوزپلنگ ها، ارائه کرد.

در ادامه جلسه نیز اعضای کارگروه به بیان نقطه نظرات خود در زمینه دستور جلسه پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات