مسکن مهر جزو بزرگ‌ترین خدمات دولت است

مسکن مهر جزو بزرگ‌ترین خدمات دولت است

http://www.bananews.ir/

استاندار البرز گفت: اجرای طرح مسکن مهر توسط دولت جزو بزرگ‌ترین و با ارزش‌ترین خدماتی است که تاکنون به مردم ارائه شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عیسی فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: به دلیل کم‌کاری‌هایی که در گذشته صورت گرفته و عدم برنامه‌ریزی کلان و بلند مدت برای کشور، ما در سال‌های اخیر شاهد این بودیم که بحث تامین مسکن به عنوان اصلی‌ترین دغدغه مردم تبدیل شده است.

وی افزود: این در حالی است که از نظر امکانات موجود در کشور ما نباید با این حجم از تقاضای مسکن در کشور و همچنین نحوه قیمت‌گذاری روبه‌رو می‌شدیم که معضل فوق ناشی از همان کم‌کاری‌های گذشته است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز ادامه داد: به عنوان نمونه کافی است به نحوه افزایش جمعیت در شهرستان کرج اشاره کنیم که در سال ۵۷ جمعیتی حدود ۴۶ هزار نفر در این شهرستان ساکن بوده و در حقیقت کرج یک باغ شهر بزرگ و شش تنفسی تهران بود.

فرهادی با اشاره به افزایش جمعیت چشم‌گیر کلانشهر کرج گفت: در حال حاضر ما با شهر ۲ میلیون نفری روبه‌رو هستیم و این سئوال مطرح می‌شود که آیا طی سال‌های اخیر میزان زاد و ولد موجب این افزایش جمعیت شده و یا عدم برنامه‌ریزی صحیح و شیوع مهاجرت روستاها به شهرها؟

وی ادامه داد: به طور قطع تامین مسکن ۴۶ هزار نفر تا ۲ میلیون‌ نفر در یک محدوده جغرافیایی محدود کار سختی بوده و در برخی مواقع غیر ممکن است.

۱۱۳ هزار مسکن مهر در استان البرز به مردم تحویل داده می‌شود

استاندار البرز در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه برای رفع مشکل مسکن چه اقداماتی در البرز صورت گرفته است؟ عنوان کرد: همانطور که گفتم دولت برای مقابله با این معضل پروژه مسکن مهر را اجرایی کرده که از جمله بزرگ‌ترین خدمات به مردم محسوب می‌شود.

فرهادی ادامه داد: در استان البرز این طرح با جدیت بسیار زیادی پیگیری شده و تاکنون بخش مهمی از پروژه مسکن مهر در این استان تکمیل و به مردم تحویل داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع حدود ۱۱۳ هزار مسکن مهر در این استان طراحی و عملیات احداث آن انجام و یا در دست احداث است.

استاندار البرز متذکر شد: تمام این ۱۱۳ واحد تا پیش از پایان عمر دولت دهم تکمیل و برای استفاده به صورت کامل به مردم تحویل داده خواهد شد.

فرهادی در پایان تاکید کرد: تحقق این وعده به طور قطع در کارنامه دولت دهم و استانداری البرز ثبت خواهد شد.

 

    نظرات