تعبیر یک رویا : نظارت انشعابات دو پوندی و بالاتر توسط مهندسین / اصلاح تعرفه بازرسی گاز / تعیین تکلیف طراحی

تعبیر یک رویا : نظارت انشعابات دو پوندی و بالاتر توسط مهندسین / اصلاح تعرفه بازرسی گاز / تعیین تکلیف طراحی


جلسه تخصصی بررسی فنی گسترش همکاریهای مشترک شرکت ملی گاز استان مازندران و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار شد .
به گزارش واحد روابط عمومی سازمان ، مهندس مایلی مدیرعامل شرکت ملی گاز مازندران ضمن تقدیر از عملکرد مهندسین فعال در بخش نظارت گاز ، خواستار افزایش همکاریهای سازمان و شرکت ملی گاز استان شد .
مهندس یزدی نژاد رییس سازمان نیز ضمن استقبال از همکاریهای دوجانبه ، خواستار استفاده از مهندسین دارای صلاحیت نظارت گاز برای نظارت بر انشعابات دو پوندی و بیشتر در مراکز صنعتی و پروژه های بلند مرتبه شد .
وی همچنین از قبول این درخواست همکاری از سوی شرکت گاز استان خبر داد و افزود : تنظیم تفاهمنامه های لازم بزودی در یک کمیته اقدام مشترک انجام خواهد شد و در راستای افزایش بازارکار و درآمد بازرسان گاز استان هرچه سریعتر این تفاهمنامه امضا خواهد شد .
ایشان اصلاح تعرفه بازرسی گاز برای یک چهارم پوند را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت : در همین راستا در این جلسه مشترک در مورد تشکیل هیات چهارنفره تفاهمنامه موجود ( اداره کل راه و شهرسازی استان ، شرکت گاز استان ، سازمان صمت استان و سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ) در اسرع وقت تاکید گردید که تعرفه بازرسی گاز مورد بازبینی قرار گیرد تا نسبت به مسولیت مهندسین ، تعرفه واقعی گردد .
رییس سازمان مازندران در پایان در ارتباط با طراحی گاز نیز گفت : بر اساس ویرایش جدید مبحث ۱۷ ، طراحی نیز بر عهده بازرسین گاز بوده که هم اکنون توسط مجریان گاز انجام میگردد و لازم است تا رویه اصلاح گردد و پیگیر این موضوع نیز هستیم .

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات