رفع مشکلات شهروندان منطقه ۲ با ارائه خدمات مضاعف شهری

رفع مشکلات شهروندان منطقه ۲ با ارائه خدمات مضاعف شهری

به گزارش شهریار ، موسی علی پور با همراهی شهرداران نواحی سه گانه و مدیران این منطقه، به منظور بازدید و بررسی وضعیت و امکانات شهری سطح حوزه که در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر برای شهروندان به انجام رسید، بررسی مشکلات محلات را از اهم وظایف مدیران شهری اعلام و تصریح کرد: رفع مشکلات شهروندان با تامین امکانات رفاهی از قبیل رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر، بهسازی پیاده روها و آب روها، رفع سد معبر و زوائد بصری، توسعه فضاهای سبز شهری و... مدنظر شهرداری‌های نواحی سه گانه است که در راستای رفاه حال شهروندان، سریعاً به این امور پرداخته می‌شود.

وی از مدیران منطقه خواست با بازدید مستمر از معابر و مسیرهای سطح حوزه نسبت به رفع سریع مشکلات شهروندان اقدامات لازم را به عمل آوردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات