آغاز ثبت‌نام مسکن مهر پرند از ماه آینده

آغاز ثبت‌نام مسکن مهر پرند از ماه آینده

http://www.bananews.ir/پس از ساماندهی پرونده‌های متقاضیان انفرادی و تعاونی‌ها مسکن مهر پرند، ثبت‌نام مجدد از مردادماه آغاز می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سعید صابونی ـ مدیرعامل شهر جدید پرند ـ در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان اینکه علیرغم تمدید مهلت تعاونی‌ها برای ارسال پرونده‌ متقاضیان هنوز هفت هزار پرونده جمع‌آوری نشده است، اظهار کرد: زمان جمع‌آوری پرونده‌ها در مرحله اول تا ۱۵ اردیبهشت، مرحله دوم تا ۳۰ خرداد و مرحله آخر نیز تا ۱۰ خرداد بوده است. ولی همچنان هفت هزار پرونده از تعاونی‌ها مانده است.

وی افزود:برای رسیدگی به تقاضاهای انفرادی و تعاونی‌ها ثبت‌نام‌ها را متوقف کرده تا پرونده‌های قبلی ساماندهی شود.

صابونی با بیان این که بعد از ساماندهی این پرونده‌ها تا آخر شهریورماه سال جاری هفت تا ۱۰ هزار واحد ثبت‌نام در پرند انجام می‌گیرد، تصریح کرد: تا پایان سال جاری تمام واحدهای مسکن مهر پرند آماده تحویل متقاضیان داده می‌شود.

مدیرعامل شهر جدید پرند درباره مترو تهران ـ پرند گفت: مترو از سمت پرند ریل‌گذاری می‌شود و در حال حاضر نیز با مدیرعامل مترو تهران مذاکراتی برای سرعت در ساخت آن انجام گرفته است.

وی ادامه داد: ساخت پل تهران ـ ساوه نیز با عرض ۳٫۴ متر در دستور کار قرار گرفته است و ساخت آن تا آخر مردادماه به طول می‌انجامد.

 

    نظرات