پيام ها بايد مستمر، فراسازماني و چند وجهي باشد

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي گيلان، بهمن داراب زاده  افزود: همچنين وظيفه سنگين و خطير فرهنگ استفاده صحيح از مواهب الهي نبايد به دستگاه هاي خاصي محول شود. براي اينكه پيام هاي مديريت مصرف برق از اثرگذاري بيشتري برخوردار باشند، بهتر است تمامي دستگاه هاي اجرايي در اين امر كوشا باشند.
داراب زاده گفت: در مقوله مديريت مصرف نبايد تكيه به انرژي خاصي داشته باشيم. اگر روي موردي خاص تمركز كنيم در واقع هدر دادن وقت و اتلاف منابع خواهد بود. براي آنكه استفاده بهينه از منابع داشته باشيم بايد مديريت مصرف را درباره تمامي انرژي ها؛آب، برق، گاز، بنزين و حتي همه مواهب خدادادي اجرايي كنيم تا بتوانيم به اثربخشي مطلوب دست پيدا كنيم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات