شهردار کاشان:اجرای طرح‌های عمرانی گامی در جهت توسعه شهر کاشان

شهردار کاشان:اجرای طرح‌های عمرانی گامی در جهت توسعه شهر کاشان

http://www.bananews.ir/شهردار کاشان اجرای طرح‌های عمرانی شهر را که با صرف بودجه قابل‌توجهی انجام می‌شود، از اساسی‌ترین اقدامات شهرداری در توسعه و عمران این شهر عنوان کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سعید مدرس زاده در دیدار از اجرای این طرح‌ها پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را مطلوب دانست.

وی در دیدار از تقاطع غیرهم ‌سطح آیت اله سعیدی با اشاره به اینکه ساخت این طرح با ۴۵درصد پیشرفت فیزیکی هم‌اکنون در حال اجراست، گفت: تسهیل در عبور و مرور درون شهری، کاهش زمان سفرهای درون شهری و کاهش ترافیک مرکزی شهر از اهداف اجرای این طرح است.

وی، هزینه اجرای این طرح را ۴۵ میلیارد ریال دانست.

وی در ادامه یکی از نیازهای مهم و ضروری و ماندگار برای بانوان را ساخت مجموعه ورزشی استخر، سونا و جکوزی سرپوشیده بانوان دانست و گفت: اجرای این طرح در زمینی به مساحت ۲۷۴۱ متر مربع و با اعتبار پیش‌بینی شده ۲۰ میلیارد ریال انجام می‌شود. وی اجرای طرح ساماندهی بایگانی‌های شهرسازی و نوسازی را از دیگر طرح‌های اجرایی شهرداری در سال ۹۱ دانست و خاطرنشان کرد: اجرای این طرح ادامه پروژه مکانیزاسیون شهرسازی و نوسازی منطقه دو است که حدود دو ماه است به صورت مستقل و در قالب طرحی جداگانه در حال اجرا می‌باشد. به گفته وی، امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد تحولات گسترده فرهنگی، تفریحی و خدماتی و عمرانی در سطح این شهر باشیم.

 

 

    نظرات