به گزارش شهریار ، این شورا با هدف شناسایی و حل مشکلات حوزه ارتباطات و با توجه به اهمیت جایگاه روابط عمومی در مجموعه شهرداری تشکیل شده است.
در نخستین جلسه این شورا که در محل ادارهکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تبریز برگزار شد، مقرر شد این شورا به نوبت در مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه شهرداری حضور یافته و مشکلات روابط عمومی مجموعه بررسی و نسبت به حل و فصل آن اقدام شود.
با توجه به تاکید شهردار تبریز در مورد اطلاعرسانی دقیق از عملکرد مجموعه شهرداری به افکار عمومی، تقویت روابط عمومیهای مناطق و سازمانهای شهرداری در زمینه امکانات و دورههای آموزشی در ردیف برنامههای این شورا قرار گرفته است.
بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری روابط عمومیهای شهرداری تبریز، اولین محل جهت بررسی مشکلات روابط عمومی، سازمان عمران شهرداری تبریز با حضور مدیرعامل سازمان خواهد بود.
همچنین با تصمیم این شورا، به مناسبت ۲۷ اردیبهشت هفته ارتباطات و روابط عمومی، یک کارگاه تخصصی حوزه ارتباطات با حضور مدیران شهری برگزار خواهد شد.
در سال گذشته، روابط عمومی های شهرداری در ۱۸۶ برنامه تبریزیم و تولید محتوای استودیو شهر نقش داشته اند. همچنین مشارکت در برگزاری سه دوره شامل ۳۰ نوبت قرار خدمت و نیز تولید کلیپهای از پروژههای عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی از جمله اقدامات روابطعمومی های شهرداری در طول سال گذشته بوده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز، مدیران ارتباطات مناطق ۱، ۳، ۵ و ۸ و همچنین مدیران ارتباطات سازمان های فرهنگی و هنری و سیما، منظر و فضای سبز شهری عضو این شورای سیاستگذاری هستند.
نظرات