نخستین همایش کشوری آموزشی، انگیزشی (جان و جهان) با سخنرانی دکتر انوشه در شاهرود برگزار شد

نخستین همایش کشوری آموزشی، انگیزشی (جان و جهان) با سخنرانی دکتر انوشه در شاهرود برگزار شد

شهردار شاهرود؛

نخستین همایش آموزشی، انگیزشی (جان و جهان)با سخنرانی دکتر انوشه در شاهرود برگزار شد

شهردار شاهرود از برگزاری نخستین همایش جان و جهان با محوریت آموزشی، انگیزشی و خانواده با سخنرانی دکتر انوشه در سالن همایش شقایق‌ها با حضور گسترده شهروندان شاهرودی میزبانی مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی در حاشیه همایش جان و جهان با محوریت آموزشی، انگیزشی و خانواده که با حضور اساتید کشوری دکتر علی بهبود و دکتر سید محمود انوشه که با حضور گسترده شهروندان شاهرودی در محل سالن همایش شقایق‌ها برگزار شد، گفت: مدیریت شهری شاهرود در راستای ارائه سلامت جامعه و راهبردها و راهکارهای روان‌شناسی، اجتماعی، خانواده و انگیزشی اقدام به برگزاری این همایش بزرگ با حضور اساتید کشوری کرد.

وی با بیان اینکه خانواده سازمانی پویا، زنده و بنیادین است که واحد تشکیل‌دهنده جامعه نیز محسوب می‌شود، افزود: توجه به این واقعیت که یکی از نیازهای روانی، احتیاج به منزلت اجتماعی است و این امر موجب می‌شود که راهکارهای تأمین آن مورد بررسی قرار گیرد مدیریت شهری سعی کرد در یک اقدام ارزشمند این همایش را برای حفظ و تداوم خانواده در شاهرود برگزار نماید.

شهردار شاهرود رشد و پویایی خانواده را از مهم‌ترین ارزش‌های یک جامعه سالم دانست و اعلام داشت: رابطه تشکیل خانواده شاد و موفق در سلامت جامعه بسیار اثرگذار است و باید در راستای این هدف اقدامات ارزشمندی صورت گیرد.

همایش آموزشی، انگیزشی و خانواده (جان و جهان) با تلاش مدیریت مجموعه شهرداری شاهرود پنجشنبه 7 اردیبهشت ماه 1402 ساعت 17 در سالن شقایق های این شهر با حضور دکتر سید محمود انوشه مدرس و کارشناس خانواده و دکتر علی بهبود مدرس و کارشناس کسب و کار و با استقبال باشکوه شهروندان شاهرودی برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات