آغاز به کار ساختمان شماره  دو سازمان نظام مهندسی قم  با رویکرد آموزشی

آغاز به کار ساختمان شماره دو سازمان نظام مهندسی قم با رویکرد آموزشی

http://www.bananews.ir/رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از راه اندازی ساختمان شماره دو این سازمان با رویکرد آموزشی خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس امین مقومی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت : ساختمان شماره دو این سازمان با رویکرد آموزشی ، شامل بخش های آموزش ، کتابخانه و سایت کامپیوتر است که اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم می توانند از این امکانات در راستای ارتقاء دانش فنی و تخصصی خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این ساختمان با زیر بنای ۵۰۰ متر مربع ، در دو طبقه در ابتدای کوچه شماره ۸ بلوار امین واقع است افزود: خدماتی مانند بیمه تامین اجتماعی ، امور مالیاتی و صدور کارت عضویت هوشمند اعضا نیز، از جمله خدماتی است که در این مرکز به مهندسان ارائه می شود.

مقومی همچنین با اشاره به تصویب نظام نامه آموزشی در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی بدو خدمت در قالب دوره های عمومی و تخصصی به تفکیک هر رشته ، برگزاری سمینارهای آموزشی - پژوهشی ، برنامه ریزی جهت برگزاری بازدید های علمی ، انجام مشاوره های آموزشی و نیز برگزاری جلسات گروه های تخصصی بخش دیگری از فعالیت ها است که در این مرکز صورت می گیرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با اشاره به راه اندازی انجمن های گفتگوی اینترنتی و ارائه مشاوره های آموزشی به در فضای مجازی افزود: رویکرد جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در بخش آموزش ، ارائه خدمات آموزشی رایگان به اعضاء به ویژه مهندسانی است که هنوز موفق به اخذ پروانه اشتغال به کار نشده اند.

مقومی با اشاره به بخش های دیگر مستقر در ساختمان شماره دو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم گفت: دفتر شورای انتظامی ، نظام کاردانی ساختمان ، دفتر نشریه سازمان تحت عنوان فصلنامه پنجره و همچنین دبیرخانه دائمی اخلاق مهندسی نیز در این مرکز مستقر می باشند

 

    نظرات