احکام قضایی برای زمین‌خواران تهران

احکام قضایی برای زمین‌خواران تهران

http://www.bananews.ir/معاون عمرانی استاندار تهران از صدور بیش از ۱۰۰ حکم قضایی قطعی برای بازپس‌گیری زمین‌های منابع طبیعی تصرف شده پایتخت خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدرضا محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت احکام قضایی زمین‌خواری در استان تهران، گفت: در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان تهران که در دادگستری تشکیل شد، گزارشی از اقدامات قبلی استان در حوزه مقابله با زمین خواری و آزادسازی زمین‌های صورت گرفته از جمله آزادسازی زمین‌های خجیر، پردیس، دماوند و کن ارائه و پیشنهادهایی نیز برای اجرای احکام قضایی جدید ارائه شد.

معاون عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: در این احکام بیش از ۱۰۰ مورد حکم قضایی قطعی صادر شده که باید اجرا شود و تمامی این احکام مربوط به استان تهران است.

وی تاکید کرد: بر این اساس مقرر شد زمینه‌های اجرای این احکام فراهم شود؛ چرا که برای اجرای احکام، لازم است هماهنگی با نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای و منابع طبیعی و محیط زیست صورت بگیرد و مقرر شد این احکام صادر شده به طور کامل اجرا شود.

محمودی با بیان اینکه تا کنون تعداد زیادی از زمین‌های تصرف‌شده غیرقانونی بازپس گرفته شده عنوان کرد: تنها در منطقه پردیس حدود ۱۲۰۰ هکتار زمین به صورت غیرقانونی تصرف شده بود که آزاد شد و در همین زمین‌های بازپس گرفته شده، طرح مسکن مهر پردیس اجرا می‌شود که با استقبال خوب شهروندان برای دریافت واحدهای مسکن مهر در این منطقه مواجه بودیم.

 

 

    نظرات