مسئولانی که بی‌ادعا به مردم خدمت می‌کنند ماندگارند/  کار و کارگر سرمایه‌های کشور هستند

مسئولانی که بی‌ادعا به مردم خدمت می‌کنند ماندگارند/ کار و کارگر سرمایه‌های کشور هستند

م سئولانی که بی‌ادعا به مردم خدمت می‌کنند ماندگارند/ کار و کارگر سرمایه‌های کشور هستند

امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه مسئولانی که بی‌ادعا به مردم خدمت می‌کنند ماندگارند، گفت: تاریخ نشان داده که مسئولانی که بی‌ادعا برای اهداف متعالی به مردم خدمت می‌کنند در دلها جایگاه ویژه‌ای دارند .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، حجت‌الاسلام عباس امینی در آیین تجلیل از ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر و کارگران نمونه مجموعه شهری که با حضور مسئولان شهرستانی و شهری و خانواده بزرگ مدیریت شهری شاهرود در سالن البرز شرقی شب گذشته برگزار شد، افزود: زندگی‌نامه بزرگانی چون شهید مطهری که در دو جهت خدماتی، دوران خدمت را انجام دادن و مسئولیت سخت خدمت را به‌روشنی به انجام رساندن می‌تواند درس بزرگ آزادگی را به ما بیاموزد .

وی با بیان اینکه پارلمان محلی با سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های دقیق ریل گذاری توسعه شهر را برعهده دارند، افزود: تصمیمات اعضای شورای اسلامی شهر منشاء خدمات ارزشمند و ارزنده در شهر را فراهم می‌کند .

امام‌جمعه شاهرود ضمن پاسداشت روز 11 اردیبهشت ماه، ابراز داشت: کاریک ارزش است و کارگران ارزشمند که این خود سرمایه‌ای بزرگ برای کشورمحسوب می شود .

امینی در پایان اقدامات کارگران مدیریت شهری شاهرود را قبل‌از نماز صبح تا شامگاه ارزشمند اعلام کرد و اظهار داشت: ارزش‌گذاری کارگران باید فرهنگ‌سازی شود چراکه چرخ توسعه و پیشرفت شهرها در گرو اقدامات و کار ارزشمند این عزیزان است .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات