به گزارش شهریار ، یعقوب وحیدکیا با تاکید بر ظرفیت توان داخلی و بومی سازی تجهیزات مورد نیاز متروی تبریز افزود: فنهای محوری برگشت پذیر ضدحریق در متروی تبریز با قطرهای ۲۰۰۰ و ۱۸۰۰ میلیمتر سامانه تهویه خط یک با اعتماد برظرفیت عملی و فنی فرزندان متخصص کشورمان بومیسازی شد.
وی همچنین از انجام تست موفقیتآمیز آیرودینامیک و تست حریق در متروی تبریز خبر داد و گفت: تست حریق کارکرد در دمای ۲۵۰ درجه سانتی گراد به مدت ۲ ساعت و همچنین تستهای آیرودینامیک این فن ها با موفقیت انجام شد.
نظرات