عبارت کار جهادی و تلاش جهادی افتخارات نظام انقلاب اسلامی برای مسئولان است

عبارت کار جهادی و تلاش جهادی افتخارات نظام انقلاب اسلامی برای مسئولان است

عبارت کار جهادی و تلاش جهادی افتخارات نظام انقلاب اسلامی برای مسئولان است/ تصمیمات ارزنده پارلمان شهری شاهرود در تعامل خرد جمعی منشاء خدمات ارزنده برای شهر بوده است

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه عبارت کار جهادی و تلاش جهادی افتخارات نظام انقلاب اسلامی برای مسئولان پای کار است، گفت: خوشبختانه شاهرود مسئولان بسیاری در تفکرات جهادی و کار جهادی دارد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی در آیین تجلیل از ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر و کارگران نمونه مجموعه مدیریت شهری که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، امام‌جمعه، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهرستانی و جمعی از خانواده مدیریت شهری شب گذشته در سالن البرز شرقی برگزار شد، افزود: امروز مسئولان شاهرود با محوریت همدلی در تمام حوزه‌ها به‌خصوص پارلمان محلی منشاء خدمات ارزشمند در شاهرود هستند .

وی با بیان اینکه اصرار اعضای شورای اسلامی شهر در پارلمان محلی بر رشد و توسعه روزافزون شهر در این دوره جای تقدیر و تشکر دارد، ابراز داشت: ماحصل خرد جمعی در جلسات شورای اسلامی شهر وکمیسیون‌های تخصصی خروجی قابل‌قبولی را برای مردم داشته است .

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه امروز مفتخریم که در جایگاه برترین شهرداری استان خدمات ارزنده و شایسته‌ای را برای مردم شاه‌رود به‌همراه آورده‌ایم، اظهار داشت: با سیاست‌گذاری و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر امروز در جایگاهی هستیم که شاهد اقدامات ارزنده ای عمرانی چون احداث اولین تقاطع 3 سطحی استان سمنان، پارک مشاهیر، ادامه اجرای پروژه ستاره شرق بعداز چندین سال، پایانه مسافربری و احداث پارکینگ طبقاتی گاراژ توکل، حذف اداره پست و بازگشایی میدان امام و میدان جمهوری، ایستگاه شماره 5 آتش‌نشانی در خیابان قدوسی، طرح توسعه آبشار دوم، طرح سرمایه‌گذاری میدان بار قدیم، مجموعه پارکی و تفریحی و فرهنگی شهرداری قدیم در کنار پروژه‌هایی چون نهضت آسفالت ،پیاده‌روسازی، اصلاحات هندسی، زیباسازی و ... باشیم .

احمدی با تأکید بر این‌که شاهرود امروز شاهد تلاش و زحمات بی‌دریغ کارگران این مجموعه در گوشه گوشه شهر است که اقدامات ارزشمندی را برای شهروندان به‌همراه می‌آورد، اعلام داشت: تلاش این سرمایه‌های ارزشمند در مدیریت شهری جای تقدیر و تشکر بسیار دارد .

وی با بیان اینکه ما با تلاش مضاعف و شبانه‌روزی و جهادی پرتوان‌تر از سال‌ها قبل شاهرود را به یکی از زیباترین شهرهای کشور مبدل خواهیم کرد، بیان داشت: افراد معدود و اندکی وجود دارند که با بداخلاقی‌ها در فضای مجازی سعی می‌کنند تمام دستاوردها و زحمات مدیریت شهری شاهرود را به چالش بکشانند .

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه گواهی می‌دهم اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود بهترین همراهان در مسیر توسعه شهر هستند اما بداخلاقی‌های فضای مجازی تلاش این مجموعه را گاهاً در نظر مردم کم‌رنگ می‌کند و تلاش می‌کنند، عنوان داشت: امیدواریم مسئولان ذی‌ربط با این بداخلاقی‌های موجود در فضای مجازی مقابله کرده و محیط را برای ارائه دستاوردهای نظام و خدمات ارزنده مسئولان در شهرها محیا سازند .

احمدی در پایان اجرای فکر و ایده‌های مسئولان در ذهن را به بازوان پرتوانمند کارگران نسبت داد و گفت: با افتخار می‌گوییم که مدیریت شهری شاهرود توانست با به‌کارگیری 500 نفر از شهروندان در بخش خصوصی در حوزه اشتغال نیز چون حوزه‌های فرهنگی، عمرانی، زیباسازی، فضای سبز، خدماتی و... گام بلندی را در شهربردارد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات