نهضت آسفالت در شاهرود با قدرت در حال انجام است/ رضایت شهروندان از خدمات شهرداری مهمترین سرمایه مجموعه مدیریت شهری است

شهردار شاهرود:

نهضت آسفالت در شاهرود با قدرت در حال انجام است/ رضایت شهروندان از خدمات شهرداری مهمترین سرمایه مجموعه مدیریت شهری است

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه نهضت آسفالت معابر و خیابانهای شهر به صورت گسترده در تمام مناطق از جمله شیخ بلوار فضل الله نوری، بلوار آیت الله شاهرودی، خیابان رودکی، خیابان 22بهمن و... انجام شده است، گفت: این عملیات با هدف خدمت مطلوب به شهروندان اجرایی می شود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی در حاشیه بازدید از عملیات آسفالت ریزی معابر شهر، افزود: در عملیاتهای آسفالت ریزی رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب انجام می‌شود و روان‌سازی تردد شهروندان، ارتقای کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌سازی محیط، سیما و منظر شهری مدنظر مدیریت شهری قرار دارد.

وی با بیان اینکه معابر شهری بعد از حفاریهای پی در پی، اجرای پازل فرش و کانال هدایت آبهای سطحی با مطالبه به حق مردمی در دست عملیات آسفالت ریزی قرار خواهد گرفت ، ابراز داشت: عملیات آسفالت معابر توسط شهرداری بر اساس اولویت‌بندی در حال انجام است و ترمیم، اصلاح و اجرای روکش آسفالت همچنان ادامه دارد.

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه مدیریت شهری شاهرود به کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارد، اظهار داشت: رفع نیاز شهروندان اولویت مدیریت شهری بوده و در طرح نهضت آسفالت بسیاری از معابر و خیابان‌های شهر در دستور کار قرار دارد که این موضوع رضایت شهروندان را به همراه داشته است.

وی رضایت شهروندان را مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری شاهرود دانست و عنوان داشت: تحقق این موضوع اولویت اقدامات مدیریت شهری شاهرود است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات