تخصیص ۵۰ درصد از بودجه عمرانی شهرداری به حوزه حمل‌ونقل

تخصیص ۵۰ درصد از بودجه عمرانی شهرداری به حوزه حمل‌ونقل

    تخصیص ۵۰ درصد از بودجه عمرانی شهرداری به حوزه حمل‌ونقل

    رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ۸,۲۰۰ میلیارد تومان از بودجه ۲۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری مربوط به حوزه حمل‌ونقل است، با این احتساب ۵۰ درصد از بودجه عمرانی شهرداری به حمل‌ونقل اختصاص پیدا کرده است.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، سیدامیر سامع در نخستین جلسه هم‌اندیشی مدیران و روسای حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اعضای کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر با اشاره به اهمیت عرصه حمل‌ونقل و ترافیک شهر، اظهار کرد: حمل‌ونقل حوزه‌ای پیچیده و دارای موضوعات مختلف با محوریت انسان است، در واقع انسان‌محوری بر دشواری کار حوزه حمل‌ونقل می‌افزاید.

    وی افزود: شناسایی ظرفیت‌های جدید و منابع نوین باید در برنامه‌ریزی‌های مدیران لحاظ شود، نگاه‌های ما در حوزه درآمدی بیش از حد درونی است، از این رو نباید از کمبود منابع و محدودیت‌ها خسته و دل‌زده شویم.

    عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در تامین منابع درآمدی برون‌سازمانی ضعیف عمل کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: سال جاری، ۸,۲۰۰ میلیارد تومان از بودجه ۲۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری مربوط به حوزه حمل‌ونقل است، با این احتساب ۵۰ درصد از بودجه عمرانی شهرداری به حمل‌ونقل اختصاص پیدا کرده؛ بنابراین این اعداد و ارقام حاکی از توجه و نگاه‌های مدیریت شهری به این حوزه است.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات