قربانیان اصلی افزایش سن ازدواج دختران هستند

قربانیان اصلی افزایش سن ازدواج دختران هستند

    قربانیان اصلی افزایش سن ازدواج دختران هستند

    فعال اجتماعی و پزشک حوزه زنان با بیان اینکه بالا رفتن سن ازدواج از مهمترین ریشه‌های کاهش جمعیت است، اظهار کرد: قربانیان اصلی افزایش سن ازدواج دختران هستند.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، دکتر زهرا علامه با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بالا رفتن سن ازدواج از مهمترین ریشه‌های کاهش جمعیت است، اظهار کرد: قربانیان اصلی افزایش سن ازدواج دختران هستند. گاهی خانواده مخالف ازدواج زودهنگام دختران است و ما مراجعه کنندگان زیادی در این خصوص داریم که می‌گویند با خانواده ما صحبت کنید.

    وی با بیان اینکه اول باید به این باور رسید که ازدواج برای دختر و پسر لازم است، گفت: نباید تصور کرد که دختر حتما باید مدرک تحصیلی‌اش را بگیرد تا ازدواج کند. ازدواج مانع تحصیلات و موفقیت‌های اجتماعی نیست، دختر و پسر اگر ازدواج کند چون تکلیفش با آینده‌اش ۸۰ درصد مشخص می‌شود راه پیشرفتش بیشتر باز می‌شود.

    پزشک حوزه زنان با بیان اینکه دوران طلایی باروری در ۲۰ تا ۲۴ سالگی است، گفت: سالم‌ترین و بهترین فرزندان در این سن باروری مادر به دنیا می‌آیند و باید جوانان را در این سن به ازدواج تشویق کرد.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات