حسینیه اعظم الغدیر با مشارکت شهرداری تبریز تکمیل می‌شود

حسینیه اعظم الغدیر با مشارکت شهرداری تبریز تکمیل می‌شود

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار شهردار تبریز در یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی تبریز در خصوص لزوم تکمیل حسینیه اعظم الغدیر گفت: مجموعه فرهنگی موسسه قرآنی عترت نور از اواخر دهه هفتاد اقدام به احداث حسینیه اعظم الغدیر کرده است و حال این مکان به دلیل مشکلات مالی نیمه کاره مانده و آماده ارائه خدمات نمی‌باشد.

هوشیار در لزوم ارائه لایحه مشارکت ۱۰ میلیارد تومانی از جانب شهرداری تصریح کرد: این مکان جزو سرانه فرهنگی تبریز است و پیشنهاد مشارکت شهرداری در راستای رویکرد فرهنگی و اجتماعی مجموعه در خصوص افزایش سرانه فرهنگی شهر بوده است.

وی افزود: مشارکت شهرداری تنها در حوزه تاسیسات، سرویس بهداشتی و سایر خدمات عمومی- بهداشتی خواهد بود که با تکمیل این موارد به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا نوای باغبان نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در ادامه با ارائه پیشنهاد مبنی بر اینکه مبلغ تعیین شده از محل کمک به افراد و موسسات می تواند باشد، افزود: از ابتدا پی‌ریزی و پایه‌گذاری موسسه قرآنی عترت نور با شهرداری بوده است و الان یکی از تاثیرگذارترین مراکز قرآنی در تبریز است.

عرصه حسینیه اعظم الغدیر ۲۵۰۰ مترمربع و زیربنای آن ۶ هزار مترمربع است که در خیابان علامه امینی پشت پارک شادی واقع شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات