اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون ریالی به طرح‌های نوآورانه ساختمانی

اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون ریالی به طرح‌های نوآورانه ساختمانی

http://www.bananews.ir/مدیر دبیرخانه نوآوران مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن کشور گفت: این مرکز به طرح‌های نوآورانه ساختمان و مسکن تا سقف ۵۰ میلیون ریال برای نمونه‌سازی تسهیلات بلاعوض اعطا می‌کند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سیداحسان واعظی در بازدید از پارک علم و فناوری قم، با تاسف از اینکه تاثیر معنویت در ساخت و ساز کشور کمرنگ شده است گفت: ما در گذشته الگوساز معماری دنیا بودیم و طرح‌های اسلامی جایگاه ویژه‌ای در ساخت و ساز کشورهای غربی داشت.

واعظی با تاکید براینکه به دنبال ایجاد محصول هستیم گفت: این دبیرخانه طی ۲ سال گذشته به کشف، شناسایی و حمایت از نخبگان و پژوهشگران حوزه راه و ساختمان پرداخته و در شهرهای مختلف از طریق مراکز تحقیقاتی، دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد به صاحبان ایده در حد نمونه‌سازی تسهیلات بلاعوض اعطا کرده است.

مدیر دبیرخانه نوآوران مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن کشور، به مراحل حمایتی این مرکز اشاره کرد و گفت: سقف تسهیلات ما در حدود ۵۰ میلیون ریال است که طی ۵ فاز کاری و به نسبت پیشرفت و ارائه گزارش متقاضی اعطا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کمک‌های این مرکز به نوآوران غیرمستقیم و در عین حال گسترده است، اظهار کرد: همراه و همگام هر مرکز و نهادی که ایده‌های نو به ما معرفی می کند، تلاش می‌کنیم که به صاحب ایده کمک کنیم تا به محصول برسد.

در این جلسه مقرر شد، علاوه بر ایجاد بسترهای همکاری دوجانبه با محوریت حوزه علوم انسانی، پارک علم و فناوری قبول کرد، طرح‌هایی را که در عرصه ساخت و ساز وجود دارد را شناسایی و به دبیرخانه نوآوران مرکز تحقیقات مسکن و ساختمان معرفی کند.

    نظرات