شهرداری اصفهان در ساخت مسکن‌های استیجاری تسهل‌گیر باشد

شهرداری اصفهان در ساخت مسکن‌های استیجاری تسهل‌گیر باشد

    شهرداری اصفهان در ساخت مسکن‌های استیجاری تسهل‌گیر باشد

    رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر لزوم ساخت مسکن‌های استیجاری گفت: شهرداری در این زمینه باید تسهیل‌گر باشد تا فضای اجاره بها کنترل شود.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، حجت السلام منوچهر مهروی پور در نطق میان دستور هشتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک دهه ولایت اظهار کرد: این روزها شاهد برپایی جشن‌های با شکوه مردمی در جای جای شهر هستیم که از برگزارکنندگان جای تقدیر و تشکر دارد.

    وی با تبریک بازگشت غرورآفرین ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از دریاپیمایی هشت ماهه و همچنین رونمایی از موشک خرمشهر ۴ گفت: این اقدامات راهبردی نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.

    رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تذکرات گذشته پیرامون مناسب سازی معابر ویژه معلولان اظهار کرد: با وجود تذکرات، وضعیت خوبی در این خصوص نداریم که لازم است همکاران، گزارش اقدامات انجام شده در این حوزه را اعلام کنند.

    وی ادامه داد: این محله نیازمند بازآفرینی برای تجدید حیات و نوشدن است و امیدواریم با مشارکت شهروندان این موضوع پیگیری شود تا شاهد تحولات ویژه در این منطقه باشیم.

    رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و آغاز نقل و انتقال مسکن در این فصل گفت: بازار اجاره مسکن افسارگسیخته شده و مردم تحت فشار هستند. مجلس و دولت از اقدامات تک بعدی در این زمینه خودداری کرده و اقدامات چند بعدی انجام دهند. افزایش تولید مسکن و تعیین نرخ اجاره از جمله این اقدامات است.

    وی با تاکید بر لزوم ساخت مسکن‌های استیجاری گفت: شهرداری در این زمینه باید تسهیل‌گر باشد تا فضای اجاره بها کنترل شود.

    مهروی پور با اشاره به لزوم بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان بیان کرد: در مجموعه‌های فرهنگی شهر باید هم افزایی ویژه‌ای برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان داشته باشیم تا تابستان ویژه‌ای همراه با تفریحات مناسب و کلاس‌های آموزشی ویژه رقم بخورد.

    وی با تاکید بر لزوم ارائه خدمات ورزشی مناسب به شهروندان به ویژه مردم مناطق محروم گفت: اگر سالن ورزشی در کنار مجموعه‌های متولی ساخته می‌شود، سانس‌های ویژه با تخفیف یا رایگان به شهروندان این مناطق نیز تعلق بگیرد.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات