تقدیر رئیس کل دادگستری استان اصفهان از مدیرکل حفاظت محیط زیست استان

تقدیر رئیس کل دادگستری استان اصفهان از مدیرکل حفاظت محیط زیست استان

با اهدای تقدیر نامه ای از سوی رئیس کل دادگستری استان اصفهان، از تلاش های احمدرضا لاهیجان زاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در جهت حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی، قدردانی شد.

به گزارش «پارما»، در تقدیرنامه ای که از سوی اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان به احمدرضا لاهیجان زاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اهدا شد، از تلاش جهادی و احساس مسئولیت ایشان که در جهت حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی و پیگیری اجرای مصوبات زیست محیطی مربوطه صورت گرفته است، قدردانی شد.

در متن این تقدیرنامه چنین آمده است:

" جناب آقای احمدرضا لاهیجان زاده

مدیرکل محترم حفاظت محیط زیست استان اصفهان

مایه غرور و مباهات است وجود مدیرانی که در کمال صداقت و درستکاری در سنگر خدمت صادقانه و در جهت پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دستگاه قضایی، گام های مؤثر، مطلوب و سازنده ای را خالصانه پیش برده و هز هیچ کوششی، دریغ نمی ورزند.

دستیابی به اهداف عالی میسر نخواهد شد مگر با احساس مسئولیت و تلاش جهادی همه کارگزاران نظام در سایه اتحاد و همدلی، بدینوسیله اینجانب ضمن تقدیر از حضور مستمر و منظم جنابعالی در جلسات شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی و پیگیری مصوبات این شورا، سلامتی و سعادت تان را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) و در سایه سار ولایت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت دارم.

"

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات