دیدار شهردار تبریز با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام مجید بهاری تبریزی و حبیب حسن پور

دیدار شهردار تبریز با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام مجید بهاری تبریزی و حبیب حسن پور

به گزارش شهریار ، یقوب هوشیار عصر امروز به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی، رئیس و یاسین بجانی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده‌های شهیدان والامقام جادویدالاثر مجید بهاری تبریزی و حبیب حسن پور دیدار و گفتگو کرد.

شهردار تبریز در این دیدارها، شهادت را توفیقی الهی برای بندگان خاص و برگزیدگان مکتب اسلام معرفی کرده و اظهار کرد: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.


وی ادامه داد: خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگر صاحبان واقعی این انقلاب و نظام و ولی‌نعتمان مدیران کشور هستند و قطعا مطالبات آنها نیز در راستای آرمان‌های امام راحل (ره) و اشاعه فرهنگ انقلابی و جهادی خواهد بود و ما به عنوان مدیریت شهری از این مطالبات استقبال می‌کنیم.


یعقوب هوشیار گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی یکایک شهدای هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان می‌داند و در این راه تمام توان و ظرفیت خود را به‌کار خواهد بست.


هوشیار یادآور شد: علاوه بر اینکه بنده به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.


در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده‌های شهیدان والامقام جادویدالاثر مجید بهاری تبریزی و حبیب حسن پور قدردانی کرد.

شهید جاویدالاثر مجید بهاری تبریزی متولد یکم مرداد سال ۱۳۴۶ در تبریز،   در تاریخ سیزدهم خرداد سال ۱۳۶۶ در  منطقه میمک به فیض شهادت نایل آمد و شهید حبیب حسن پور متولد چهارم تیر ۱۳۴۳ در تبریز، در تاریخ یکم آبان سال ۱۳۶۱ در منطقه سومار به شهادت رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات