ساخت برج افتخار هسته‎ای با معماری اسلامی و ایرانی در شاهرود

ساخت برج افتخار هسته‎ای با معماری اسلامی و ایرانی در شاهرود

http://www.bananews.ir/مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود گفت: با توجه به هماهنگی‌‏های انجام شده با استان و رایزنی‎های مختلف، قرار است برج افتخار هسته‎ای با معماری اسلامی و ایرانی در شاهرود ساخته شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عباس اعتماد در بازدید فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از دفتر بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود، از بازدید فرماندهان سپاه استان سمنان و شهرستان شاهرود از ماکت برج افتخار هسته‏‌ای خبر داد و افزود: این برج با ارتفاع ۷۶ متر در ۹ طبقه ساخته خواهد شد و هم‎اکنون در حال رایزنی و جذب بودجه آن هستیم.

وی همچنین ادامه داد: یکی از مشکلات هنرمندان شاهرودی این است که کارهایی در سطح بین المللی تولید می‌کنند، ولی صدای آنها از سطح شهرستان بالاتر نمی‌رود.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود افزود: باید به هنرمندان شاهرودی توجه ویژه‌ای شود و آثار خستگی و ناامیدی از چهرهای این عزیزان زدوده شود.

اعتماد ابراز امیدواری کرد: در آینده شاهد طرح‏های بهتر و عظیم‎تری باشیم.

وی همچنین از راهیابی سه هنرمند این کانون به مرحله کشوری مسابقات جشنواره قرآنی کشور خبر داد و گفت: استاد نوری، سید حسین بیطرف و فاطمه اعتماد سه هنرمند بسیجی این شهرستان به این مسابقات راه یافته‌اند.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود از حمایت‌های فرمانداری ویژه، سپاه پاسداران و اداره فرهنگ و ارشاد و شهرستان شاهرود که از هنرمندان بسیجی این شهرستان حمایت می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد.

    نظرات