آغاز عمليات اجرايي نصب يك ترانس با ظرفيت 125 مگاولت ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي خوزستان، محمود دشت بزرگ در بازديد از پست اهواز يك بيان كرد: يكي از ترانس هاي پست مذكور به علت حادثه از مدار خارج شده كه در كمترين زمان ممكن با حضور گروه هاي عملياتي، عمليات جايگزيني ترانس آسيب ديده آغاز شده است.
وي افزود: يك دستگاه ترانس 125 مگاولتي در حال مونتاژ در پست اهواز يك بوده و با كار شبانه روزي بنا است در مدت زمان يك هفته وارد مدار شود.
مديرعامل شركت برق منطقه اي خوزستان با بيان اينكه پست 230 به 132 و 33 كيلوولت اهواز 460 مگاولت آمپر ظرفيت دارد، تصريح كرد: اين پست نقش ويژه اي در تغذيه پست هاي 132 كيلوولت مركز شهر اهواز دارد و بار خانگي و صنايع اين منطقه مهم شهر را تامين مي كند.
دشت بزرگ با بيان اينكه هزينه ترانس و عمليات نصب و راه اندازي آن حدود هزار ميليارد ريال است، توضيح داد: حادثه در صنعت برق به علت عملكرد فني تجهيزات، پرباري و يا فرسودگي آنها امري ناگزير و بعضا هزينه ساز است با اين وجود اين آمادگي وجود دارد تا در كمترين زمان تجهيزات قديمي با تجهيزات نو و به روز جايگزين شود تا در امر برق رساني به مشتركين مشكلي به وجود نيايد.
وي با درخواست از مشتركين براي مديريت مصرف برق، اضافه كرد: با همراهي مشتركين در كاهش مصرف برق، همانند سال هاي قبل تلاش مي شود كه عبور موفق و بدون خاموشي را به ثبت برسانيم.
شركت برق منطقه اي خوزستان مسئوليت انتقال برق در دو استان خوزستان و كهگيلويه و بويراحمد را بر عهده دارد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات