تقویت کانون‌ها برنامه مهم سازمان / عقد تفاهم نامه آموزشی سازمان با کانون‌های مهندسین

تقویت کانون‌ها برنامه مهم سازمان / عقد تفاهم نامه آموزشی سازمان با کانون‌های مهندسین


به گزارش واحد روابط عمومی سازمان نشست هم‌اندیشی هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با اعضای کانون‌های مهندسین استان مازندران در محل سازمان برگزار شد.
در ابتدای جلسه مهندس یزدی نژاد رئیس سازمان ضمن اعلام این مطلب افزود لزوم تقویت کانون‌های مهندسین توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران گفت: حمایت از کانون‌های مهندسین جزو برنامه‌های اصلی هیئت مدیره سازمان بوده و در این مسیر علاوه بر عقد تفاهم نامه‌های لازم با کانون‌های مهندسین آمادگی دریافت پیشنهادات کانون‌های مهندسی در راستای افزایش همکاری با سازمان را داریم.
در ادامه مهندس احتشامی نایب رییس دوم سازمان ضمن عرض خوش آمد به مدعوین خاستگاه بسیاری از اعضای هیات مدیره دوره نهم را کانون‌های مهندسین دانست و گفت: منش کانونی در اکثر تصمیمات هیات مدیره در ارتباط با انجمن‌ها و کانون‌ها مخصوصا در امور آموزشی، فرهنگی و ورزشی وجود داشته و اعتقاد داریم بها دادن به کانون‌ها موجب ترقی و رشد جامعه مهندسین استان خواهد شد.
مسول کارگروه تعامل با نهاد‌های صنفی سازمان خواستار مشارکت بیشتر کانون‌ها در امور رفاهی و آموزشی شد و از آمادگی کامل سازمان جهت حمایت از کانون‌ها خبر داد.
آقای مهندس خدادادی عضو هیئت مدیره سازمان نیز از عزم کامل هیئت مدیره برای حمایت از کانون‌ها خبر داد و گفت امیدوارم: پویایی کانون‌ها موحب شود تا همکاری نزدیک سازمان با این نهاد‌های صنفی بیش از پیش ادامه یابد.
آقای مهندس سلطانی خزانه دار سازمان نیز ضمن اظهار خرسندی از نزدیک شدن سازمان و کانون‌های مهندسین، برآیند اینگونه نشست‌ها را مثبت ارزیابی نمود و خواستار بهره مندی کانون‌ها از اساتید مجرب استانی در برگزاری دوره‌های آموزشی شد.
همچنین خانم دکتر محمودی نایب رییس اول سازمان نیز ضمن استقبال از برگزاری اینگونه نشست‌ها گفت: یکی از دغدغه‌های مهم هیات مدیره کمک به حل مشکلات درآمدی کانون‌ها است و در این راستا آمادگی همکاری کامل با کانون‌ها وجود دارد.
نماینده هیات مدیره در کمیسیون آموزش از همکاری آموزشی سازمان با کانون‌ها ابراز خرسندی نمود و افزود در راستای افزایش همکاری با کانون‌ها سازمان آمادگی کامل داشته تا هرگونه حمایت لازم در چارچوب قانون از کانون‌ها به عمل آید.
همچنین در این نشست مشترک روسای کانون‌ها نظرات و پیشنهادات خود را در راستای افزایش همکاری با سازمان نظام مهندسی ارائه داده و در مورد چگونگی افزایش مشارکت در برگزاری دوره‌های آموزشی بحث و گفتگو شد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات