طرح ضربتی جمع آوری سد معبر در بازار شوشتر

طرح ضربتی جمع آوری سد معبر در بازار شوشتر

با هدف جلوگیری از فعالیت مشاغل مزاحم صورت گرفت؛

طرح ضربتی جمع آوری سد معبر در بازار شوشتر

طرح ضربتی جمع آوری سد معبر توسط تلاشگران اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شوشتر اجرا شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کهن شهر شوشتر، در راستای حمایت از حقوق شهروندان، روان کردن مسیرهای عابر پیاده، ترافیک خودروها و جلوگیری از ادامه فعالیت مشاغل مزاحم، طرح ضربتی جمع آوری سد معبر در بازار شوشتر توسط تلاشگران اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اجرا شد .
اشغال معابر بازار توسط فروشندگان که از تردد نسبتا بالایی برخوردار است، نارضایتی شهروندان را بهمراه داشته است.

برخی از فروشندگان و یا دست‌فروشان با این تصور که معابر عمومی می‌تواند مکانی برای عرضه محصولاتشان باشد اقدام به فروش محصولات خود در پیاده‌روها کرده که علاوه بر اشتغال کردن پیاده‌روها و سد معبر مسیر تردد به حقوق دیگر شهروندان نیز تعدی می‌کنند .
شهرداری کهن شهر شوشتر با استناد به تبصره یک‌بند دو ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها که سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از فضای میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب، سکنی یا هر عنوان دیگری را ممنوع کرده و شهرداری را مکلف می کند از آن جلوگیری کرده و در رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن توسط مأموران خود اقدام کند، در یک طرح ضربتی اقدام به پاکسازی و جمع آوری سد معبر در بازار شوشتر نمود .

طرح ضربتی رفع تخلفات سد معبر توسط شهرداری شوشتر با قاطعیت ادامه دارد و با اشخاصی که به هر عنوان اقدام به انجام تخلفات شهری کنند برخورد قاطعی خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شوشتر

    منبع خبر

    شهرداری شوشتر

    شهرداری شوشتر

    شهرداری شوشتر یک شهرداری در شهر شوشتر می باشد

      نظرات