برگزاری دومین نشست رویداد ملی تحول حکمرانی خوب در غرفه شهرداری تبریز

برگزاری دومین نشست رویداد ملی تحول حکمرانی خوب در غرفه شهرداری تبریز

به گزارش شهریار ، دومین نشست رویداد ملی تحول حکمرانی خوب با هدف تبادل نظر و تشکیک مساعی در خصوص چگونگی عبور از چالش‌ها و مشکلات گریبانگیر شهری و نحوه انتقال تجربیات موفق مدیریت کلانشهرها به شهرهای میانه‌اندام و کوچک، و با حضور مجبتی طالبی  مشاور وزیر کشور و وزیری، مشاور عالی وزیر کشور، رئیس مرکز مطالعات راهبری و آموزشی مدیریت شهری و روستایی کشور، معاونین برنامه‌ریزی و مدیران ارتباطات شهرداری‌ها در غرفه شهرداری تبریز برگزار شد.

بررسی و تجزیه و تحلیل نقاط ضعف و قوت رویداد ملی تحول حکمرانی خوب، دستور جلسه این نشست بود که تصمیمات ذیل در این خصوص اتخاذ شد.

تهیه پلتفرم مشترک جهت هم‌افزایی تجربیات، بررسی چالش‌های شهرداری‌ها در حوزه قوانین و مقررات، بررسی راهکارها و چگونگی تعامل شهرداری‌ها با دیگر دستگاه‌ها و بررسی مشکلات شهرداری‌ها در حوزه بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری، تصمیمات دومین نشست رویداد ملی تحول حکمرانی خوب در غرفه شهرداری تبریز بود.

همچنین در این نشست، محبوب تیزپاز، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌ انسانی شهرداری تبریز با ارائه توضحیاتی در خصوص طرح تحول شهرداری تبریز، به تشریح اقدامات شهرداری در این حوزه پرداخت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات