دیدار مدیران سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با مادر شهید والامقام «میرمحسن طاهری»

دیدار مدیران سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با مادر شهید والامقام «میرمحسن طاهری»

به گزارش شهریار ، در دیدار مدیران سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با خانواده شهید والامقام میرمحسن طاهری، با اشاره به جایگاه خانواده شهدا در پیشگاه مردم ایران معاون اجتماعی این سازمان خاطرنشان کرد: مجاهدت های فراموش نشدنی خانواده شهدا و فرزندان برومندشان، توانسته افتخاری بی بدیل برای همه مردم ایران فراهم نماید.

محمد پیرمرد، در این دیدار ضمن اشاره به رشادت و استواری خانواده معظم شهدا، افزود: این فرصت که بخشی از خادمین فرهنگی این شهر می توانند به محضر خانواده محترم شهدا شرفیاب شوند و افتخار همنشینی و شنیدن از فرزندانشان را داشته باشند، مایه فخر و مباهات ماست.

در ادامه این دیدار، بانو «محترم ساجدی نقده» با بازگویی بخشی از خاطرات خود و فرزندش، میرمحسن طاهری اظهار داشت: میر محسن همانند پدر مرحوم و برادرانش، از همان ابتدا دل در گرو مکتب حضرت امام خمینی (ره) داشت و با تاسی از آموزه های آن پیر برنا، به میدان مبارزه رفت.

این مادر ارجمند شهید با اشاره به گوشه ای از سجایای اخلاقی فرزند شهیدش خاطر نشان کرد: او دانشجوی رشته کشاورزی بود و در پاسخ به ندای حق طلبانه جهان به میدان مبارزه رفت و بعد از ماه ها حضور در جبهه های حق علیه باطل، در اردیبهشت سال ۶۲ در دهلران به شهادت رسید.

ساجدی نقده افزود: این فرزند را تقدیم انقلاب اسلامی و آرمان های بلند امام خمینی کرده ایم و برکت آن را نیز همواره در زندگی خود احساس کرده ام.

این شهید والامقام از جمله شهدای سرافراز تبریز است که در سال ۱۳۶۲ در دهلران به شادت رسید و به مولای شهیدش پیوست و مزار مطهر ایشان در قطعه شهدای وادی رحمت تبریز قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات