آتش نشانان مصداق بارز نیروهای عملیاتی در صحنه هستند/ الگوی حکمرانی خوب در رسیدگی به معیشت و رفاه شهروندان است

آتش نشانان مصداق بارز نیروهای عملیاتی در صحنه هستند/ الگوی حکمرانی خوب در رسیدگی به معیشت و رفاه شهروندان است

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار عصر امروز در مراسم جشن ولادت باسعادت حضرت امام رضا (ع) در جمع آتش نشانان تبریز اظهار کرد: روز گذشته در همایش تعالی حکمرانی مدیریت شهری که در تهران برگزار شد، خوشبختانه به برکت زحمات دست اندرکاران امورشهری عملکرد شهرداری تبریز تشریح شد و وزیر کشور از اقدامات مجموعه تقدیر و تحسین به عمل آورد.

وی با بیان اینکه مدیریت فعلی تبریز مدیریت عملیاتی و در صحنه است، تصریح کرد: آتش‌نشانان غیور تبریز مصداق بارز نیروهای عملیاتی در صحنه و ایثار به نفع مردم هستند.

یعقوب هوشیار با اشاره به اینکه مدیریت ارشد به برکت حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و همچنین استاندار آذربابجان شرقی و تعامل و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر در مسیر پیشرفت قرار دارد، گفت: اساسا الگوی نسبی حکمرانی خوب رسیدگی به معیشت و رفاه مردم و شهروندان است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این مراسم اظهار کرد: آتش‌نشانان قشر خدوم و تلاشگر هستند که شبانه‌روز ایثارگری می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رسول برگی با بیان اینکه مدیریت شهری واقف به مشکلات آتش نشانان است، گفت: برای رفع و کاهش مشکلات از هیچ  تلاشی دریغ نخواهیم کرد. در موضوع رسیدگی به مشکلات این قشر شورا و شهرداری در این رابطه همسو و همفکر هستند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز نیز در این مراسم تصریح کرد: از زمان حضور در این سازمان گام‌های موثری جهت رفع مشکلات و مطالبات آتش‌نشانان برداشته شده است.

سعید صالح نیا با بیان اینکه در بحث تجهیزات چند طرح اساسی هدف گذاری شده است، گفت: عهد و پیمان ما این است که خود را در برابر رفاه آرامش و آسایش شما مسئول بدانیم. آتش‌نشانی نهادی گسترده و پرتکاپو است که تعامل آن با مناطق شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

گفتنی است، در این مراسم از ۳۰ نماهنگ‌ آموزش شهروندی با حضور شهردار و رئیس کمیسیون عمران و ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تبریز رونمایی شد.

همچنین هدایایی از آستان قدس رضوی به مسئولان شهری تبریز اعم از حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی رئیس شورای اسلامی شهر، یعقوب هوشیار شهردار تبریز، صالح نیا سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز تقدیم شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات