مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری تبریز راه اندازی می‌شود

مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری تبریز راه اندازی می‌شود

به گزارش شهریار ، سامان احمدزاده در جلسه کمیته فنی شهرداری تبریز ضمن ارائه کلیاتی از روند اجرایی این پروژه بر ضرورت تسریع در راه اندازی و تجهیز ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری تاکید کرد.

وی هدف از راه‌اندازی این مرکز را ساماندهی ترافیک شهر تبریز، سرعت عمل در باز کردن گره‌های ترافیکی و همچنین بهبود عبور و مرور اعلام کرد.

احمدزاده افزود: عملیات تجهیز کارگاه این پروژه توسط عوامل فنی و عمرانی شرکت عمران و توسعه آذربایجان آغاز شده و طبق زمانبندی ارائه شده پیش بینی می‌شود طی سال جاری به بهره برداری برسد.

این جلسه با حضور رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز، معاون فنی و عمرانی منطقه ۱ و مشاور پروژه تجهیز و تکمیل مرکز کنترل و ترافیک و مدیریت بحران شهرداری تبریز با محوریت روند اجرایی پروژه تجهیز و تکمیل مرکز کنترل و ترافیک و مدیریت بحران برگزار شد.

در این جلسه پس از بحث و بررسی اعضای کمیته فنی و ارائه نکته نظرات مختلف و با توجه به مصوبه کمیسیون ماده پنج و هیات عالی کارشناسی شهرداری تبریز با کلیات اجرای این طرح موافقت و جهت طی سایر مراحل بازنگری معماری و سازه ای به منطقه ۱ ارجاع شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات